Juttelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voi jutella toisten käyttäjien kanssa

Kommentit (15)

Vierailija

off- topic on jo ihan täynnä!! kuka jaksaa selata 200 sivua läpi?? 200!!!!!!!!!!!! en minä ainakaan.

hyvä kun tää tuli.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Juttelu

tiuli - 29.09.09 08:09 (ID 351245)

off- topic on jo ihan täynnä!! kuka jaksaa selata 200 sivua läpi?? 200!!!!!!!!!!!! en minä ainakaan.

hyvä kun tää tuli.
Niin, onhan se aika täynnä. Mutta onhan siellä sivujen linkit ja linkki viimeiselle sivulle. Mutta jokainen tekee niin kuin haluaa. En jaksa aina nipottaa.

Mulla on menee kohtalaisesti, flunssa kiusaa vielä ja piti käydä ruokakaupassakin vaikka en olisi jaksanutkaan. Mutta suomalaisella sisulla selviydyin kunnialla. Illalla taas telkun ääreen Frendejä, Simpsoneita, Karjalan kunnaita ja Frasieriä katsomaan.

Vierailija

Onko tämä samankaltainen topic kuin off-topic? Jos on niin voiko täällä pulista kuin off-topicissa?

Toivottavasti joku vastaa näihin kysymyksiin niin sitten jatkossa tiedän mitä voin kirjoitella seuraavilla kerroilla.

No minulla menee ihan hyvin.

Vierailija

Da arskour, etkö sinä todellakaan osaa mitään muuta kuin valittaa?? Juu, mee offiin, siellä ku on vaivaiset 9000000000000000000000000000 sivuu, eti sieltä se tietty viesti, joho haluut vastata, tää sais vajota jonnekki vallihaudan pohjamutiin, älkää puhuko tääl.

Tosin, voisihan tämä olla ikään kuin Off-topic 2.

Vierailija

Arvatkaa mitä mä oon tullut kipeäksi olin pari päivää pois koulusta ja oon tänäänkin täällä mun iskää haastatellaan meidän kotona joudun kai läksy parkkiin koska oon kipeä

Vierailija

Da arskour!Tuolla tavalla sinusta ei pidetä enää ollenkkaan.Et osaa näetmä suhtautua asioihin positiivisesti, no se on sinun ongelma--!

En tajua tästä mitään!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat