Koulu kiusaamimen.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko sinua kiusattu?Entä oletko huomannut että jotain toista kiusataan?Jos olet mitä olet tehnyt asialle?

Minusta koulukiusaaminen aivan tyhmää.Ketään ei pitäisi arvostella esimerkiksi erillaisten vaatteiden takia.Koulussa pitäisi olla hauskaa.Kouluun tullaan oppimaan , ei kiusaamaan!

Minun luokalla on yksi koulukiusaaja!Hän kiusaa vähän kaikkia..:(

Koulukiusaamiseen pitää puuttua.Minä ainakin puutun aina kun huomaan.

Koulukiusaaminen on tyhmää!

Silakka313

Kommentit (4)

Vierailija

Koulukiusaaminenhan on minulla ollut ongelmana tähän mennessä koko ikäni: Minne menenkään esimerkiksi vaihdan koulua (jota minun ei sentään ole koskaan tarvinnut tehdä) kiusaaminen jatkuu sielläkin. Tulee väkisinkin ajatelleeksi, mistä he eivät pidä minussa, ei sen luulisi vaikuttavan että olen ainoa meidän luokalta, joka ei käytä farkkuja, sillä ne ovat todella epämukavat. Siis minun mielestäni. Luokallani on kaksi joita syrjitään. Onneksi minua ei sentään syrjitä, mutta muuten saatetaan sanoa jotain ikävää, tai jopa lyödä muka leikillään. Ne kun eivät tajua sitä että en pidä väkivallasta, ongelma onkin se, että luokkalaiseni ovat todella väkivaltaisia ja arvaamattomia. Minun onnekseni he eivät kohtele minua väkivaltaisesti, vaan pikemminkin päinvastoin. He puolustavat minua : O.

Eli olen päässyt kiusaamisesta jotakuinkin eroon : ).

Vierailija

Ne kun eivät tajua sitä että en pidä väkivallasta, ongelma onkin se, että luokkalaiseni ovat todella väkivaltaisia ja arvaamattomia.

Minulla on sama ongelma kuin sinullakin, Pap_pa.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat