Kuinka monella kielellä osaat laulaa Jaakko-kullan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä osaan ranskaksi, englanniksi, intiaksi, suomeksi, ruotsiksi ja saksaksi.

Kommentit (14)

Vierailija

Lainaus:
Lukkoon!!!!!

fuge - 30.09.09 02:44 (ID 351367)

Lukkon!!!! :Z

Joo, on aika turha, mutta voi asian kauniimminkin mainita. Mielestäni olisi parempi, jos tässä keskusteltaisiin yleisesti, mitä laulja osaa laulaa eri kielillä. (Tämä on siis minun mielipide.)

No kuitenkin on sama vastata tähän. Eli hävettää sanoa, mutta osaan Jaakko-kullan vain suomeksi.

Vierailija

Vähän rajaa näille threadeillekkin. Ei tälläisessä ole mitään järkeä, mutta jos nyt välttämättä haluaa tietää niin voi kysyä tälläisiä kysymyksiä vaikka Off-Topicissa tai Musiikki-topicissa.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En osaa sitä yhdelläkään kielellä, edes suomeksi. Olen unohtanut suomenkieliset sanat kokonaan, siitä on pitkä aika kun viimeksi sitä lauloin.

Janne95 on oikeassa, jos haluaa jostain musiikkikappaleesta puhua niin voi siitä vaikka Musiikki-topicissakin puhua. Mutta eihän noita itsepäisiä ihmisiä mikään ojenna. :Z(6)

Vierailija

Mikä topic... :^/

Mutta kolmella kielellä menee, siis Englanti, Suomi ja Saksa. Kaikki kielet (ruotsi on kaikkea muuta kuin kieli) mitä olen opiskellut.

Sami-96

Vierailija

Lainaus:
Re: Lukkoon!!!!!

Osku Peloton - 30.09.09 03:55 (ID 351439)
Lainaus:
Lukkoon!!!!! fuge - 30.09.09 02:44 (ID 351367) Lukkon!!!! :Z
Joo, on aika turha, mutta voi asian kauniimminkin mainita. Mielestäni olisi parempi, jos tässä keskusteltaisiin yleisesti, mitä laulja osaa laulaa eri kielillä. (Tämä on siis minun mielipide.) No kuitenkin on sama vastata tähän. Eli hävettää sanoa, mutta osaan Jaakko-kullan vain suomeksi.
Vali vali,ihan hyvä topic!

Osaan Jaakko-kullan suomeksi ja enkuksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat