pitkät matkat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

pitkät matkat on tylsiä

Kommentit (9)

Vierailija

Urheilussa niitä pitää kestää. Tylsiähän ne ovat. tänään lähden klo 17 Kouvolaan harjoituspeliin.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Meillä oli sunnuntain Hc Nokiaa vastaan jääkiekossa -93 sarjassa(oon siis ite -95 mutta käyn treenaa ja pelaa -93 kanssa). Matka kesti vajaa 2½-3 tuntii ja peli alko joskus klo 20:00 ja oltiin kotona joskus 00:30 aikoihin, hävittii peli 9-2 mutta mulle tuli yhteensä 63 torjuntaa mikä on valtava määrä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: pitkät matkat

AgentAg - 30.09.09 08:08 (ID 351712)

Tasan mikä on tän topicin idea?? Entä miksi se on animaatioissa?? Ei mitää, kysyn vaa...

niinpä...

Vierailija

Niinpä niin, aloittelioille sattuu!

No joka tapauksessa pidän pitkistä matkoista!

Niillä saa rentoutua(muuten en oikein osaa)!

Pisin matka oli Helsinkiin.

Mr Roope Ankka sanoikin: Urheilian pitää sietää niitä!

Vierailija

Minusta pitemmät matkat ovat rentouttavan mukavia. Varsinkin junalla matkustaessa.

Koulumatkanikin on tosin aikas pitkä. Yli 20 kilometriä muistaakseni.

Mutta se ei ole mitään verrattuna muuan oppilaaseen ryhmässäni, jonka koulumatka on yli 60 KILOMETRIÄ!

Vierailija

Lainaus:
Re: pitkät matkat

Budjettivaje - 02.10.09 01:50 (ID 352096) Minusta pitemmät matkat ovat rentouttavan mukavia. Varsinkin junalla matkustaessa. Koulumatkanikin on tosin aikas pitkä. Yli 20 kilometriä muistaakseni. Mutta se ei ole mitään verrattuna muuan oppilaaseen ryhmässäni, jonka koulumatka on yli 60 KILOMETRIÄ!

Todella pitkä matka se 60 KIlometriä. On toi 20kilometriäkin pitkä matka. Itse pidän pitkistä matkoista junalla mentäessä... muulloin ne ei oo oikeen mukavia...varsinki jos on ahdasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat