Mitä tekisit, jos pääsisit Ankkalinnaan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä ryöstäisin Roopen, ja elelisin Ankkapulcon rantojen tuntumassa, ja ottaisin rennosti. Entä mitä te tekisitte?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Menisin ensin katsomaan Iinesta ja sitten Riittaa. Sitten menisin katsomaan muita Ankkalinnalaisia kuten Akua, Roopea, Touhoa...

Vierailija

Marssisin pormestarin pakeille ja kyseenalaistaisin ne poliittiset kriteerit, joiden nojalla Ankkalinna saa osallistua urheilulajien arvokisoihin. Siis, jos moisia kritterejä Ankkalinnan kohdalla edes on.

Vierailija

Lainaus:

Disneyland - 30.09.09 04:10 (ID 351454)

Minä ryöstäisin Roopen, ja elelisin Ankkapulcon rantojen tuntumassa, ja ottaisin rennosti. Entä mitä te tekisitte?

voisi olla melko vaikeeta...

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Menisin oitis Akun luo, antaisin hänelle tuliaisiksi ongen ja tarjoaisin hänelle parhaan kaverin paikkaa. Myöhemmin menisin Pellen luo ja rupattelisin tovin hänen kanssaan. sitten voisin käydä Akun kanssa Iineksen, Roopen ja Touhon luona. Sitten hakisin jotain työtäkin kaupungilta, vaikka graafikon työtä.

Vierailija

Itse kävisin ilman muuta ostamassa pelleltä lentopyörän, kävisin katsomassa mitä Akulle kuuluu, ja katsoisin myös, ovatko ankanpojat todellisuudessa hyviä baseballissa...

Vierailija

Meinisin ensimmäisenä tapaamaan Akua ja Iinestä. Sitten menisin muiden hahmojen luo ja tutkisin Ankkalinnaa tarkemmin.

Vierailija

No pistäytyisin tietty eka Roopella, kun sinne jokainen varmaan osaa... (halisin ja rutistaisin Roopenn)) xD

Ja kysyisin voisiko se viedä mut Riitalle... :D

Ei Roope kyl uskaltais tulla sen talon lähel xD

Vierailija

Menisin tutustumaan Ankkalinnan asukkeihin, ja haluaisin olla karismaattinen, että pystyisin Roopen puhumaan sillei, että hän antaa hänen rahansa minulle, ja sen jälkeen muutan Anllapulcoon :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat