Oletko hyvä Tunnista piirtäjässä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen!Koska arvaan kaikki piirtäjät helposti!!!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Olen. Tiedän kaikki hyvät piirtäjät koska luen niien tarinoita useesti. Aku Ankka lehdissä taas on nykyään nin huonoja piirtäjiä hirveesti, että ne on helppo muistaa.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Melko suppea aihe, muistaakseni koko "Pelit & puuhat" -osiolle löytyy jo yhteinen topicinsa.

Kuitenkin pakko hieman avautua, olen nimittäin pelannut tätä nimenomaista peliä ties kuinka paljon, mutta mitalini ei vain parane (eipä parane missään pelissä tällä hetkellä). Missä vika? Luulisi että 505: lla pisteellä olisi jo vähintään kakkosmitali plakkarissa, mutta vielä se kolmonen kummittelee profiilissa. >: (

Ja vielä vastaus itse kysymykseen: Haastavinta tuossa pelissä on siirtää hiiri mahdollisimman nopeasti oikean nimen kohdalle, kyllähän ikänsä Aku Ankkaa lukenut nyt piirtäjät tunnistaa. (;

Vierailija

Äh, tämmöinen melkein kehumis topic. Mutta ite en tiedä, olenko huono tai hyvä. Mutta olen ollut monta kertaa kakkosena mutta, ei enään oikein jaksa mennä kakkoseksi listalla. Mutta en tiedä olenko huono vai hyvä koska en tahdo kehua itteäni.

Vierailija

Enpä ole kovin hyvä.. Pelasin ainakin 100 kertaa sitä tunnista piirtäjä, ennenkuin pääsin TOP-10 listalle siinä. Aluksi kun aloitin pelaamaan sitä Tunnista piirtäjä- peliä, niin en tiennyt mitään muuta kuin Don Rosan tekeleet.. Ja sitten olen vasta rupenut harjoittelemaan sitä peliä, ja se on todella tylsää kun siinä pelissä on vain samoja kysymyksiä / vastauksia.. Sama juttu Kuolemattomat Kuplat- pelissä.. Todella ärsyttävää, kun ei tule uusia kysymyksiä. Tietäiskö joku, kuinka usein niitä uusia kysymyksiä tulee sinne jompaankumpaan peliin?

Vierailija

Lainaus:
Oletko hyvä Tunnista piirtäjässä?

Sahab - 01.10.09 04:25 (ID 351892) Olen. Tiedän kaikki hyvät piirtäjät koska luen niien tarinoita useesti. Aku Ankka lehdissä taas on nykyään nin huonoja piirtäjiä hirveesti, että ne on helppo muistaa.

Lainaan näitä sanoja "Sahabilta".

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Oletko hyvä Tunnista piirtäjässä?

Jertte - 16.11.09 12:45 (ID 387372)

Nykyään olen aika hyvä siinä vaikka minulla on siitä viitos mitalli.

Samat sanat...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat