Piirrätkö omia sarjakuvia?

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Itse en piirrä, mutta olisi kiva tietää, jos joku piirtää, ja kertoo, millaisia ne ovat;)!

Sivut

Kommentit (100)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Kyllähän niitä aina välillä, eka teen kunnon kässärin aj sitte luonnostelen ja sitte piirrän, ei ne kyllä oikeestaan niin hyviä ole. Ne näyttää niin epämuodostuneilta.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Piirsin kaverini kanssa muutama vuosi takaperin sarjakuvaa amatööriharrastelija-pohjalta. Minä keksin tarinat, kaveri piirsi. Tosin piirsin tarinani myös itse huvin vuoksi.

Eihän se mitään kaksista ollut, mutta se oli mukavaa.

Yleensä se meni niin, että tempaisin tuulesta idean ja alon piirtää. Yksityiskohdat keksin tarinaan reaaliajassa (piirtäessä). Kumpikaan meistä, en minä eikä kaverini, ei osaa piirtää kolmiulotteisesti, joten piirosjälki oli sen mukaista, mutta juonet olivat mielestäni korkeintaan mukiinmeneviä. Tietenkin kaikki kunnia kaverillenikin, joka oli minua parempi piirtämään.

Myöhemmin muutin naapurikuntaan enkä enää nähnyt kaveriani niin useasti. Myös koulutyön lisääntyminen vaikutti. En ole nyt piirtänyt muutamaan vuoteen.

En viitsi nyt kertoa enempää, mutta kerron toki halukkaille yksityiskohtia.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Kyllä on tuo piirtely jäänyt ainakin toistaiseksi ihan vaan yksittäisiin hahmoihin, mutta kuka tietää, jos sitä joku päivä innostuisi tekemään kokonaisen sarjiksen?

Vierailija

Mää teen niitä melkein koko ajan. Mulla on 4 vihkoo joihin kirjotan tekstit kynällä ja piirrän ite, mutta kirjotan niitä myös tietokoneella.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Piirrätkö omia sarjakuvia?

tonnikala313 - 02.10.09 12:25 (ID 352058)

Piirrän "hotelMasia"!

Teen juuri hotelMasille kotisivuja.Sen takia en täällä hirveästi käy!

Mitäh? Osaatko tehä kotisivuja?

Vierailija

Piirrän välillä, vaikka yleensä piirränki vain yksittäisiä hahmoja tai muita yksittäisiä härveleitä ja vempeleitä. Joskus piirrän Aku Ankkaa ja joskus jotain muuta..harvoin jaksan kirjoittaa kässäriä, vaikka siitä tulis paljon parempi. Yksityiskohtia en kyllä paljoo tee... siitä varmasti tulis hauskempi, jos tekis... ;)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Piirrätkö omia sarjakuvia?

Budjettivaje - 01.10.09 06:47 (ID 351966) Piirsin kaverini kanssa muutama vuosi takaperin sarjakuvaa amatööriharrastelija-pohjalta. Minä keksin tarinat, kaveri piirsi. Tosin piirsin tarinani myös itse huvin vuoksi. Eihän se mitään kaksista ollut, mutta se oli mukavaa. Yleensä se meni niin, että tempaisin tuulesta idean ja alon piirtää. Yksityiskohdat keksin tarinaan reaaliajassa (piirtäessä). Kumpikaan meistä, en minä eikä kaverini, ei osaa piirtää kolmiulotteisesti, joten piirosjälki oli sen mukaista, mutta juonet olivat mielestäni korkeintaan mukiinmeneviä. Tietenkin kaikki kunnia kaverillenikin, joka oli minua parempi piirtämään. Myöhemmin muutin naapurikuntaan enkä enää nähnyt kaveriani niin useasti. Myös koulutyön lisääntyminen vaikutti. En ole nyt piirtänyt muutamaan vuoteen. En viitsi nyt kertoa enempää, mutta kerron toki halukkaille yksityiskohtia.

Sait kiinnostukseni. Millaisista aiheista sarjakuvia teitte?

Itse olen rustannut ystävälleni syntymäpäivä lahjaksi n. kymmensivuisen Batman sarjakuva. Suunnittelin alun ja lopun päässäni ja luonnostelin sivukerrallaan suttupaperille. Tämän jälkeen ruudut sommiteltua tein paksummalle paperille isomman version ja tussasin + maalasin ruudut ja reunat. Eräs ystävistäni teki sarjakuvaan taka- ja etukannen. Lisäsin loppuun "Lepakkoluola" osion, jossa kerroin joidenkin ruutujen kömmähdyksistä.

Deadlinestä vielä sen verran, että ystäväni syntymäpäivät lähestyivät liian aikaisinin vaikka 2kk minulla oli aikaa sarjakuva tehdä. Lopulta yhdistin tarinan alun ja lopun yhtenäiseksi, vailla keskikohtaa.. Eihän se mikään järjen jättiläinen sarjakuvaksi ollut, mutta super-sankari-sarjakuvien-ystävääni todella ilahdutti.

Tällä hetkellä minulla on kolmen eri sarjakuvan hahmoja paperilla, mutta mitään enempää en ole saannut aikaiseksi. Tarinoiden juoni ja tarinan erikohtauksia löytyy oman pääkopan sisältä.. Jos saisi ne vielä paperille...

Vierailija

Olen kyllä piirtänyt sarjakuvia, mutta en muista moniakaan, muistan vain että olen tehnyt Zeldasta ja joku ihmis-sarjakuvan. Mutta, en ole tehnyt niin monta kuin jotkut, mutta luulen että olen tehnyt noiin 4 sarjakuvaa. Mutta, ihmettelen monia ketkä tekevät monta sarjakuvaa ja jatkaa niitä yksi kerrallaan. No A.A tekijöillä on vasta monta sarjakuva jaksoa. :'D Minä en oikein tykkää piirtää sarja-kuvia, koska en ole oikein tottunut piirtää pikku-laatikoille. Mutta, tykkään piirtää niitä sarjakuvia jotka ovat yhden sivun. En tee yleensä mitään todella pitkiä sarja-kuvia, mutta jos piirrän sarja kuvaa, niin piirrän silleen, että yksi semmoinen laatikko on minulla koko paperi. :') (Toivottavasti älysit.)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat