Öhöm..

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...Olisiko hyvä idea että viestin jonka lähettää kuuluisi olla vähintään sata-merkkiä?Se pistäisi kaikki laittamaan perustelut.Eli ei pystyisi lähettämään alle sata-merkkisiä viestejä?Itse yritän tehdä niin aina.No mutta laittakaa vastaukseen vähintään sata-merkkiä!

Haukkukaa vaikka idea huonoksi,minusta se on hyvä!

Silakka

Merkkejä viestissäni oli:377

Kommentit (11)

Vierailija

En tiedä, mutta ei aina välttämättä ole niin paljon asiaa että pystyy laittamaan sataa merkkiä. Jos ei ole niin paljon asiaa, voisivat hyvät(kin) topicit saastua esim tälläisillä viesteillä: Mitä kuuluu?...........

Eli jos ei ole enempää kuin "mites menee?" tms, voisi joku laittaa pisteitä, pilkkuja sun muita viestin perään että tulisi sata merkkiä. Mutta pyritään kirjoittamaan pitkiä viestejä! Viestissäni oli muuten 439 merkkiä.

Vierailija

Toisaalta se olisi hyvä, mutta vastaaminen sellaisiin mukiinmeneviin topiceihin kuin OLETKO VARMA ja Kuka AA:n käyttäjä tulee seuraavaksi? hankaloituisi huomattavasti.Viesteihin pitäisi joskus laittaa hiukan jotain spämmisisältöä. 50 merkkiä saattaisi olla kohtuun rajoissa.

P.S

Merkkejä tässä viestissä oli 313.

Vierailija

Onhan se näinkin... Mielestäni voisi olla rajana 1-2 kokonaista lausetta. Esim kun kysytään:

Luetko Aku Ankkaa

a) päivittäin

b) viikoittain

c) silloin tällöin

Ei vastattaisi vaan että:

a

Vaan että:

a). luen Aku Ankkaa päivittäin.

(Tämä on siis minun mielipide. Ei sinun, Urho Kekkosen, hänen poikansa, vaan minun mielipide.:D)

Ps: viestissäni oli muuten 369 merkkiä.

Vierailija

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Joo, siinä testasin, saisiko 100 riviä täyteen ja sehän on ihan hyvä määrä, vaikka "spämmiä" laitoinkin. ;)

Vierailija

Minusta tuo sinun idea on hyvä, mutta minä itse kirjoitan yleensä joku yli 500 merkkiä, mutta kyllä tuo sinun ideasi minun ajatukseni ehkä voittaa, mutta jos itse kirjoitan niin ne on yleensä joku 600, 700, 800, ja joskus yli 1000.

Mutta, tuo sinun idea tonnikala vai silakka, niin on hyvä, mutta 100 merkkiä pitkä viesti, on aika lyhyt, mutta eihän se ole mitään hirmuista spämmiä, mutta olisi parempi että olisi joku paljonkin yli 100 merkkiä, kun sata on noin yksi rivi ehkä, mutta semmoisseet 500 merkkiä on todella hyvä.

(Tästä viestistä tuli 566 merkkiä.)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Öhöm..

Osku Peloton - 02.10.09 02:02 (ID 352101)

Onhan se näinkin... Mielestäni voisi olla rajana 1-2 kokonaista lausetta. Esim kun kysytään:

Luetko Aku Ankkaa

a) päivittäin

b) viikoittain

c) silloin tällöin

Ei vastattaisi vaan että:

a

Vaan että:

a). luen Aku Ankkaa päivittäin.

(Tämä on siis minun mielipide. Ei sinun, Urho Kekkosen, hänen poikansa, vaan minun mielipide.:D)

Ps: viestissäni oli muuten 369 merkkiä.

Tuossa lauseminimissä olisi sellainen tulkinnanvaraisuus, että kokonainen lause voi olla jopa ainoastaan 2-3 sanaa riippuen lauseyhteydestä.

P.S

Merkkejä oli 670

Vierailija

Jossakin sarjanarvostelukeskusteluissa systeemi olisi hyvä,mutta ei kaikissa topiceissa,tyyliin sopiiko edellisen nimimerkki ankkaprofiiliin.

(Tässä viestissä merkkejä on muuten 185);)

Vierailija

mun mielestä tää ei kuuluis tähän osioon mutta kuitenki joskus kun on oikein pahalla päällä ei millään jaksaisi kirjoittaa näin pitkää viestiä mutta onhan niitä aivan varmasti yli tuhannen merkin viestejäkin nähty ja niitä ei edes jaksa edes lukea! joten ajattelen että tää on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kummallinen aihe ihan oikeasti

viestissä oli 397 merkkiä

Vierailija

Niin kuin aika monet sanovat, topiceissa tyyliin ``nimileikki`` on aika vaikeaa saada 100 merkkiä tai enemmän. Kyllä tuo 100 merkkiä on kuitenkin normaalissa keskustelussa ihan hyvä minimimäärä.

(211 merkkiä)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No en tiiä, jos on esim. joku visa niinku oli "Tietosvisa:Maailma", niin sillä kun pitää vastata yleensä joo tai ei, niin siihen on vähän paha pistää mitään perusteluu, muuta ku että" katoin Wikipediasta" tai muuta ton tapaista. Muutenhan se meenee ihan helposti rikki.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat