Taskari ideoita

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä tänne voi kirjottaa ideoitaan taskareihin. Jos vaikka haluaisi uusimpaan taskariin jonkun tietyn tarinan tms. Ymmärretty???

Minä toivoisin että olisi vähän enemmän teemataskareita ja tuplia.

Kommentit (9)

Vierailija

Lainaus:
Re: Taskari ideoita

Tupu,Lupu&Hupu - 02.10.09 03:00 (ID 352151) Tämän olisi kyllä voinut laittaa off-topiciin, eikä tehdä omaa keskustelua.

Älä muut virka.

Vierailija

Lainaus:
Re: Taskari ideoita

Tupu,Lupu&Hupu - 02.10.09 03:00 (ID 352151) Tämän olisi kyllä voinut laittaa off-topiciin, eikä tehdä omaa keskustelua.

Älä muut virka.

Vierailija

Siis jos omistatte uusimman AATK:n, niin siinä sanotaan, että Tuplanolla on ja pysyy, joten niitä tarinoita tulee vielä paljon.. Ja joo, kyllä voisi hieman enemmän olla Teemataskareita,Tuplia ja Mini-Taskareita.. Nehän ilmestyy kolmen kuukauden välillä.. Oisko muuten kenelläkään ideaa, missä myytäisiin: Mini-Taskari 1,2,3,4,5 ja 6? Omistan vain 7 ja 8 jonka ostin tänään Liidelistä 9 eurolla :) Ja olisi kiva hankkia kaikki Mini-Taskarit, sillä sitten omistaisin edes jonkun AA:n joita on kaikki :D

Vierailija

PAM sarjoja saisi olla enemmän,viime kuun taskarissa (AATK 357: Varjo yössä) sellainen lyötyi ja ilahduin suuresti!Mutta sitä edellisen kerran taskarissa oli ollut PAM tarina löytyy numerosta 337,ja siinä välissä on minun laskujen mukaan 20 numeroa!Siis KAKSIKYMMENTÄ numeroa!Se on paljon se.

Tuplataskareita tulee ihan hyvin 2x vuodessa,sillä jos niitä tulisi enemmän,se olisi aika hallaa kukkarolle,kun taskarin hinta on nyt noussut voudesta 2007 4,30€ 4,50:neen euroon!Ajatelkaa!Se nousi kasikymmentä senttiä tuosta noin vaan!Toivottavasti hinnat ei enää nouse,muuten harkitsen kahdesti joka taskarin ostamista.

poikkean nyt vähän tästä taskari-teemasta sen verran,että ei se taskari ole ainoaankka julkaisu,jonka hinnat ovat nousseet.Esimerkiksi Aku Ankka-lehti nousi vuonna 2007 1,90eurosta kahteen euroon ja nyt vuonna 2009 erikoisnumeroiden hinnat nousivat 2,50 eurosta 2,90:neen euroon!Ja sitten niitä teemanumeroita tungetaan vähän joka numeroon.Onhan se hyvä,mutta miksi esimerkiksi numeroissa 41/09,37/09 ja 16/09 oli kalliimpi hinta?!Yleensä kalliimpi hinta tulee, jos mukana on esim.lukujärjestys,juliste,sarjisliite,joulukalenteri, 52 sivua ym.Mutta miksi noissa äsken mainitsemissani numeroissa oli kalliimpi hinta?Sen haluaisin tietää.

Sitten vielä toinen esimerkki.Roope-setä lehti kallistui vuonna 2006 kolmesta eurosta 3,10€: oon!pyöristyttävää!Laittakaa takaisin samat hinnat kuin oli esim vuonna 2006,niin kaikki ovat tyytyväisiä,ainakin minä.Onko kenties lama iskenyt jopa toimitukseen,kun hintoja on nosteltu?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat