Kännykkä-keskustelut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En ole varma löytyykö tämmöinen jo, mutta tein silti. Siis vapaata keskustelua kännyköistä. Mulla on XpressMusic 5130(ei ehkä oikein mutta xpressmusic kumminkin) ja löytyy joku 8 tai 9 biisiä. Pistän jossain kohtaa kätevimmän/parhaan/kivoimman "kannukan" äänestyksen meneen. Kenellä on Michael Jacksonin biisei kännyssä? Mulla on Beat It ja Thriller. Alkaa nyt tämä keskustelu.

Kommentit (7)

Vierailija

Lainaus:
Kännykkä-keskustelut

Jones Duck - 02.10.09 04:58 (ID 352326) En ole varma löytyykö tämmöinen jo, mutta tein silti. Siis vapaata keskustelua kännyköistä. Mulla on XpressMusic 5130(ei ehkä oikein mutta xpressmusic kumminkin) ja löytyy joku 8 tai 9 biisiä. Pistän jossain kohtaa kätevimmän/parhaan/kivoimman "kannukan" äänestyksen meneen. Kenellä on Michael Jacksonin biisei kännyssä? Mulla on Beat It ja Thriller. Alkaa nyt tämä keskustelu.

Mul on Nokia 3600 Slide. Michaelin biisejä mul on 2, Beat It ja Billy Jean.

Vierailija

Mitä toi tarkotti?

No, asiaan. Elikkä parhaan kannukan äänestys alkaa nyt. Vain yhtä kannukkaa saa äänestää, ja vain kerran. Eli äänestä kannukaa näin: Arvosanan voi antaa näin: Tuttu Esimerkkikäyttäjä sanoo: Äänestän Nokia XpressMusic 5130 koska:

+Blaa blaa

+Blaa blaa

+Blaa blaa

Siis perustelu EI OLE blaa blaa vaan Sinun mielipiteestäsi. Ja ei tarvitse nyt sitä XpressMusic 5130 tarvitse äänestää. Kunhan se on Nokian. Jos et ikinä ole kokeillut Nokian kannukkaa, vain siloin voit äänestää muuta. Itse annan ääneni XpressMusic 5130 koska:

+Bluetooth

+MP3-soitin

+Ei mitään huonoa

Äänestys alkakoon!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat