Eläin rääkkäystä!!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette siitä, että eläimiä potkitaan tai lyödään?

Itse en siedä sitä!!!

Luokkalaiseni heitti kiviä kissan päälle kun sauvakävelimme luokan kanssa liikkatunnilla. Pääsimme koulusta melkein heti sen jälkeen ja minä sekä kaksi parasta kaveriani mentiin kissan luokse. Sillä oli haava!!!

Lisäksi olen nähnyt kun omistaja LÖI koiraansa ja Rinnakkaisluokan Aleksi hakkaa kissat! Kamalaa! Niin ja välitättekö siitä, että onko meikit testattu eläimillä? Minä en meikkejä vielä käytä, mutta en silti käyttäisi eläimillä testattuja.

Ja viimeinen kysymys: Mikä on lempieläimenne?

Minä RAKASTAN kissoja!!!

Kommentit (13)

Vierailija

rakastan minäkin kissoja.

EN kestä sitä että eläimiä rääkätään. miettikää nyt jos joku paljon isompi tulisi ( tai samankokoinen tai suurenpi) ja kiusaisi sinua!

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

No tuo eläinten pahoinpitely ei setule kyllä kuuloonkaan!!!!!

Mitä se sellainen meikkien testaus eläimillä oikein on? Ihan älytöntä!

Minä pidän kovasti kissoista. Se on myös minun lempieläin.

karvisfani97

Vierailija

Kissat ovat kivoja!Kerran näin että yksi tyttö rääkkäsi omaa kissaansa ja viellä heitteli kopassa olevia kissanpentuja.Kauheaa!!!Sitten kysyin:Miltä sinusta tuntuisi jos olisit kissa ja sinua hetettäisi sinne sun tänne?Sitten hän oli sanaton ja sanoin:Varokkin tuollaista hettelyä ja potkimista.Hyvä että teit tämän topicin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Eläin rääkkäystä!!!!!

jomma - 02.10.09 05:32 (ID 352349)

Olen täysin samaa mieltä kuin iines 99!!!!

Muuten lempieläimeni on EHDOTTOMASTI koira!! ?

J00 mutta kissat on parhaita eläimiä,mulla oli niitä kaksi kappalettta!

Vierailija

Kissat on parhaita ja myös söpöimpiä! En itse pidä eläinrääkkäyksestä se on julmaa ja tyhmää! Jos nään että jotain esim. kissaa joku rääkkää vedän sitä tyyppiä lättyynn! Ärr!

Vierailija

Haluaisin jakaa kanssanne erään malliesimerkin eläinrääkkäyksestä:

Pekingin olympialaisten alla kaupunki päätti hankkitua eroon isoista koirista taatakseen turistien viihtyvyyden kisojen aikana. Viranomaiset hakivat koirat tylysti omistajiensa luota ja sulloivat ne ahtaisiin koppeihin, joissa suurin osa koirista tukehtui kuoliaaksi.

Koirat vietiin kaupungin ulkopuolelle, jossa ne piestiin hengiltä KEPEILLÄ!

Toisenlaisessa tapauksessa muuan kiihkomielinen opiskelija heitti eläintarhassa voimakasta happoa harvinaisten karhujen niskaan. Karhut vahingoittuvat pahoin ja opiskelija sai "peräti" varoituksen "julkisen omaisuuden turmelemisesta".

Että tuolla tapaa Kiinassa. Ja nuo tarinat ovat tosia, halusittepa tai ette.

Eläinrääkkäys on siis täysin väärin! Ihmisellä täytyy olla harvinaisen saastainen arvopohja, mikäli hän purkaa vihaansa tai muita tunnekuohuja eläimiin!

Eläimet ovat varsinkin edellä mainituissa tapauksissa täysin avuttomia. Kun aloin miettiä juttuja tarkemmin asettuen koiran roolin, melkein purskahdin itkuun! Kokeilkaa tekin.

Mutta sitten iloisempiin asioihin: Lempieläimeni on koira ja hyvänä kakkosena tulee marsu.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat