Onko teillä Kolmen Caballeron paluu-kirja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä sain sen synttärilahjaks toissapäivänä! Ihan himputin hyvä! Paras Don Rosan tekemä kirja! Mut sen esipuheessa lukee et se on Rosan 9. kovakantinen? Niitähän on vaa 8. (Kadonneen kirjaston vartijat, Roope Ankan Elämä ja Teot, Sammon Salaisuus, Temppeliherrojen kätketty kruunu, 10 Avataran aarre, Musta Ritari, Roope Ankan Elämä ja Teot 2 ja Kolmen Caballeron paluu).

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

[quote]Onko teillä Kolmen Caballeron paluu-kirja?

Hölöpölö - 02.10.09 07:33 (ID 352450) Mä sain sen synttärilahjaks toissapäivänä! Ihan himputin hyvä! Paras Don Rosan tekemä kirja! Mut sen esipuheessa lukee et se on Rosan 9. kovakantinen? Niitähän on vaa 8. (Kadonneen kirjaston vartijat, Roope Ankan Elämä ja Teot, Sammon Salaisuus, Temppeliherrojen kätketty kruunu, 10 Avataran aarre, Musta Ritari, Roope Ankan Elämä ja Teot 2 ja Kolmen Caballeron paluu.

Joo, niitä on vaan 8, pirskatti vieköön.

Vierailija

Eipä ole. Vähän liian hintava. Voisi olla kyllä mukava opus. Mutta mielummin ostaisin jotain tarjouskirjoja, ei kannata yleensä ostaa kaikkea uutta heti, kun vuoden parin päästä se kirja on puolet normaalihinnasta... :D :D

Vierailija

Ei ole, se on liian hintava ja muutenkin.. Mutta aion pyytää varmaan sen Joulupukilta joululahjaksi! Pyydän monia muita akkareita myös jouluna.. Jos mä en saa jouluna sitä, mä itken koko ensi vuoden ;(

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Onko teillä Kolmen Caballeron paluu-kirja?

AkutykkääIineksestä - 08.10.09 06:00 (ID 355057) Ei ole, se on liian hintava ja muutenkin.. Mutta aion pyytää varmaan sen Joulupukilta joululahjaksi! Pyydän monia muita akkareita myös jouluna.. Jos mä en saa jouluna sitä, mä itken koko ensi vuoden ;(

Uskotko sä Joulupukkiin?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat