Matkailu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nii kertokaa missä maissa ootte käyny

Ite oon käyny: Usassa, Kreikassa, Saksassa, Englannissa, Ranskassa, Ruotsissa, Virossa, Bulgariassa, Kanadassa ja mennään talvella Thaimaahan.

Kommentit (5)

Vierailija

Oletpas sinä ollut monessa.Olen matkaillut:Saksassa Sveitsissä,Virossa Itävällassa Italiassa ja me mennään 2010 Egyptiin.

Vierailija

Olen ollut Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Saksassa, Arabiemiraateissa, Japanissa ja tietenkin Suomessa, jossa olen edelleen.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vain Suomessa ja Ruotsissa. Ruotsissa kolme kertaa, tosin viimeisin kerta oli hyvin lyhyt. Menimme Pellosta (kunta lapissa) Ruotsiin, ja käännyimme takaisin noin kilometrin kuluttua. Mutta reissu sekin. Suomessa olen käynyt niin Helsingissä Hartwall Areenalla ja korkeasaaressa kuin Sodankylässäkin. Hangossa on tultu käytyä, Kuopiossa oltiin yötäkin asuntovaunun kanssa, lappiin kun olimme matkalla, oulussa ollaan piipahdettu ja ajettu kaupungin läpi, Rovaniemellä Santaparkissa, Vaasassa, Varmaan koko pirkanmaalla, satakunnassa ja varsinais-suomessa, Vantaalla ollaan käyty heurekassa, Tampereella mm. Länsilinjojen ja Tampereen liikennelaitoksen autoja kattomassa, Kangasalalla automuseo mobiliassa, Ahvenanmaalla on käyty muutaman päivän matkalla mummin kanssa, ja sitten ollaan käyty myös ainakin Jyväskylässä, Evijärvellä, Ranualla ja ties missä.

Ja sitten tahtoisin Viroon ja Norjaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat