Korokkeella foorumilla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kääk! Vanha topiccini tällä aiheella oli poistettu, mitähän lie siellä tapahtunut. Tämän topicin otsikko on muuta kuin ennen, mutta soveltuu paremmin topicin tarkoitukseen.

Siispä, kenet käyttäjänä nostaisi korokkeelle, muista poikkeavaisuudella? Siis otetaan vaikkapa esimerkki, minun topiceissani tutuksi tulleella tapaa.

Lainaus:
Esimerkkikäyttäjä1 kirjoittaa (taasen):

"Nostasin korokkeelle käyttäjän joka pitää hallussaan nickiä Esimerkkikäyttäjä2. Hän on persoonaltaan kovin erilainen kuin muut. Häntä on käytetty toiseksi eniten Sami-96: den tekemissä topiceissa. Aina esimerkkinä, että topicin idea ymmärretään..."

Topicin aihe on kulunut, mutta kun ei vanhaakaan enään mistään löytynyt. Ja kun minulla on jokainen topiccini kirjanmerkeistä, sieltä topicciani klikkaamalla selvisi, että se oli poistettu. Eikä siihen ollut tullut kuin reilu 700 viestiä.

Sami-96

Kommentit (15)

Vierailija

En kyllä älynnyt paljoakaan mutta, minä nostan...

Imperator! Hän on ehkä paras käyttäjä täällä. ;) Heh ainakin luulen että hän on täällä paras. ;)

(Toivottavasti ketään ei pahastu tai tule mustasukkaiseksi.)

Vierailija

Ensinnäkin kiitokset Ankkafani315:lle ja Hermanni313:lle. Arvostan tuota "korokkeillenne" nostamista.

Hankala sanoa, kuka omasta mielestäni nousee omalle korokkeelleni. Monia hyviä käyttäjiä löytyy. No, jaottelenpa korokkeeni näin:

1.Hermanni313, Shinon, tonnikala313 ja fuge.

Perusaktiivisia käyttäjiä. Eivät liian yliaktiivisia, kuten minä. Tekevät hyviä ja aiheellisia topiceja ja ovat muutenkin mukavia.

2. Wondy, Donald-91 ja Sami-96.

AA.fi-sivuston "nimismiehet". Pitävät huolen siitä, että foorumin keskustelu pysyy asiallisena ja kukin on tahollaan kunnostautunut spämmäryyden torjunnassa. Muutenkin sivujen toimintaa myönteisesti edistäviä käyttäjiä.

3. Mr Roope Ankka, Touhula, Vaa_ri, Pap_pa ja Ankkafani315.

Kyseiset käyttäjät ilmaisevat mielipiteensä erittäin kiitettävän perustellusti ja ovat muutenkin taitavia kirjoittajia. Suorastaan malliesimerkkejä.

Vierailija

En jaksa itse kirjoittaa, joten lainaan Ankkafani315:deltä:

Lainaus:
Korokkeella foorumilla

Ankkafani315 - 03.10.09 11:22 (ID 352704)

Homma klaara, aloitetaan. Sanoisin, että nostan korokkeelle Budjettivajeen, hän käyttää todella hienoa kirjoitusasua ja on aina asian ytimestä. Hän huomioi hyvin toiset, ja ilmaisee mielipiteensä upeasti.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä muistuttaa vähän kyllä melkein topiccia, jossa äänestetään vuoden käyttäjää. No, ei tämä silti mikään huono topic ole. Ihan OK, kun saa jotakin/joitakin käyttäjää/käyttäjiä kehua vaikka mielinmäärin.

Nostan korokkeelle nyt _wonderlust_:in, eli tuttavallisemmin Wondyn! Perustelut lyhyesti: hän on äärimmäisen asiallinen, myös jonkun verran huumorintajuinen, perustelee aina viestinsä ja ei koskaan kirjoita mitään aivan turhaa. Lisäksi on ollut kehittelemässä sivuista parempia, niissä rajoissa kuin rivikäyttäjän kapeat valtuudet vain sen mahdollistavat. Siinä perustelut siis lyhykäisyydessään. Perusteellisempiin perusteluihin kun mentäisiin, niin niitähän saisi luetella kai tuntikausia tässä. Ja sellaiseen minulla ei ole nyt aikaa. Meinasin nostaa myös Vaa_rin korokkeelle. No, hän tuleekin heti toisella korokkeella.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Nostan vaikka shinonin.Hän on asiallinen sekä hauska mitä olen lukenut.

Outoa näkyy että viestin pituus on nolla.

Vierailija

St 1. Budjettivaje ja Mr Roope Ankka

perustelut: Mukavia ja keskiverto aktiivisia käyttäjiä. Ansaitsevat ylimmän paikan asiallisuudellaan.

St 2. Shinon, Hermanni 313 ja Donald-91

perustelut: Mukavia ja asiallisia käyttäjiä. Tokana listalla: avliaita.

St 3. _Wonderlust_ ja Ankkafani315

perustelut: Asiallisia ja aika-aktiivisia käyttjiä.

Kolmantena listalla: Ovat mukavia "uusille" ja "vanhoille".

Vierailija

Lainaus:
Re: Korokkeella foorumilla

Budjettivaje - 03.10.09 01:32 (ID 352819) Ensinnäkin kiitokset Ankkafani315:lle ja Hermanni313:lle. Arvostan tuota "korokkeillenne" nostamista. Hankala sanoa, kuka omasta mielestäni nousee omalle korokkeelleni. Monia hyviä käyttäjiä löytyy. No, jaottelenpa korokkeeni näin: 1.Hermanni313, Shinon, tonnikala313 ja fuge. Perusaktiivisia käyttäjiä. Eivät liian yliaktiivisia, kuten minä. Tekevät hyviä ja aiheellisia topiceja ja ovat muutenkin mukavia. 2. Wondy, Donald-91 ja Sami-96. AA.fi-sivuston "nimismiehet". Pitävät huolen siitä, että foorumin keskustelu pysyy asiallisena ja kukin on tahollaan kunnostautunut spämmäryyden torjunnassa. Muutenkin sivujen toimintaa myönteisesti edistäviä käyttäjiä. 3. Mr Roope Ankka, Touhula, Vaa_ri, Pap_pa ja Ankkafani315. Kyseiset käyttäjät ilmaisevat mielipiteensä erittäin kiitettävän perustellusti ja ovat muutenkin taitavia kirjoittajia. Suorastaan malliesimerkkejä.

Miten me kaikki sinne korokkeelle tungetaan?

Mä nostan korokkeelle Fynnun koska hän kirjoittaa hyvin.

Vierailija

Sivustoa edustavat käyttäjät, käyhän se niinkin. Kiitoksia maininnasta.

Minusta maininnan ansaitsee monikin käyttäjä, ketään en nimeä. Pistän omat nimeämis kriteerini, ja ne lukemalla tietää kyllä keitä tarkoitan. Varmasti myös tämän viestin lukevat ymmärtää kuuluuko minun ajateltuun parhaimmistoon.

Henkilön täytyy kirjoittaa sääntöjen mukaisesti ja autaa muita tarvittaessa. Hän tekee topicin vain aiheesta miikä todella on hyvä. (Tällä kertaa en tästä väittele...) Mikä tärkeintä foorumilla, hänen viestit ovat asiallisia, kertoo sen minkä täytyy, ovat selkeitä ja ennen kaikkea perusteltuja!

Sitten vähemmän tärkeisiin, elikkä huumorintajuisuutta saisi löytyä, eli ei mikään pitkäpiimäinen hapannaama. Kielenkäyttö asiallista, ja toivottavasti käyttäjä käy täällä useammin kuin kerran puolessavuodessa. Kukapa nimeäisi käyttäjää jota kukaan ei muista.

Siinähän ne, tietänette ketkä nuo kriteerit omaavat.

Sami-96

Vierailija

Luinko oikein vai pitääkö käydä silmälääkärillä? Kiitos tonnikala313!

Mutta asiaan, minä nostan budjettivajeen, sillä hän on aktiivinen, mukava ja huumorintajuinen. Hän myös auttaa muita tarvittaessa.

Vierailija

En nosta ketää mihinkään jalustoille, kaikki on samassa veneessä niin sanotusti.

Toisekseen joukosta toki erottuu jyvät, mutta kaikki kunnia vain, siltikään en jalustalle nostaisi kuin ison joukon.

Vierailija

Korokkeelle nostaisin nämä herrat:

Budjettivaje: Mielipiteensä ilmaiseva ja poikkeuksellisen mukava juttelukaveri. Oikeinkirjoitus huippuluokkaa!

Vaa_ri ja Pap_pa: Veljekset kuin ilvekset! Erityisen auttavaisia ja ystävällisiä heppuja kumpikin. Nostaisin heidät kaikkien aikojen parhaiden käyttäjien joukkoon.

Vierailija

Itsekin korotan Budjettivajetta :) Hän laittaa asiallisia viestejä jne.. Mutta itse olen mielestäni "yliaktiivinen" täällä.. Vietän nimittäin suurimman osani päivää täällä vastaamassa viesteihin/ tekemässä topiceja :)

Jonain päivänä vielä luulen, että joku nostaa minut vielä korokkeelle :)

Muuten, teinhän viestin oikein? :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat