Keitä käyttäjiä tunnet.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä tunnen tonnikalan ja hulluankka313men. Ja sitten chatkatin.

Onko tämä ookoo topic?(Tää on ekani)

Kommentit (8)

Vierailija

Näitä taitaa olla muitakin vastaavanlaisia.

En ole varma. No, tunnen kaikki käyttäjiä nimimerkiltä, mutta hlö kohtaisesti en ole tavannut ketään. Tosin voi olla, että olen nähnyt Osku Pelottoman tietämättäni.

Vierailija

Noo, tämä topiccihan nyt on mitä on, en odottanutkaan noin uudelta käyttäjältä mitään superhyvää topiccia. Mutta kelpo topic aloittelijalta. No niin, asiaan asiaan.

Minä tunnen näiltä sivuilta, no, aika monta käyttäjää. Tunnen varmaan kaikki, joten en jaksa luetella heitä, mutta voin toki tehdä oman top-5 listani, halusitte tai ette.

1. Sami-96

2. Wondy (Wonderlust)

3. Tehwin (Rosa4Tehwin)

4. Vaa_ri

5. Ankkafani315

PS. *Pomppu_linna*, jatka vain topiccien tekemistä, veikkaan että sinusta tulee vielä tässä lajissa, sillä jos tämä topic on ensimmäisesi (minkä kyllä uskon), olet rakentamassa vahvaa pohjaa itselllesi!

Vierailija

Tunnen *Pomppu_linna*n ja hulluankka313men.Ja Chatkatin tietty.Ja sitten tulevan käyttäjän nimeltä(ellei varattu)Mikläs.

Vierailija

En tunne ketään, enkä ole nähnyt tietääkseni ketään, voihan se olla että joku täältä on tullut joskus vastaan. Muuten *Pomppu_linna*, tämä on hyvä topic siinä mielessä että olet rekannut tänne vasta! ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat