Kiinalainen ruoka,Namm!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tykkäätkö Kiinalaisesta ruuasta?

Mä pidän paljon siitä.Mukavat mausteet.

Ps:kysyn vielä onko tämä ookoo topic?

Sivut

Kommentit (18)

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Lainaus:
Kiinalainen ruoka,Namm!

*Pomppu_linna* - 03.10.09 04:08 (ID 352943) Ps:kysyn vielä onko tämä ookoo topic?

On hyvä topic:)!

En henkilökohtaisesti oikein pidä kiinalaisesta ruoasta... varsinkaan mustekelarenkaista... sen verran traumaattinen kokemus oli edellinen kerta:@

Mutta kaikki muu, kuten ihan perus riisi ja kana menee alas;)!

Vierailija

Jaahas, Pomppu-linna on tehnyt tokan topicin, mutta älä tee sitten liikaa, minä olen vain tehnyt 2 topiccia, tai ainakin muistaisin. Ja ne oli ''OLETKO VARMA?'' ja ''Mitä teet ekana kun...'' ja huomasin tuossa ''Mitä teet ekana kun...'' topicissa että se oli melkein samanlainen kuin ''Mitä tekisit jos..'' topic.

Mutta, vastaan: En ole oikein paljoakaan syönyt kiinalaista enkä muista makua, joten en tiedä onko hyvää tai pahaa. :\

Vierailija

Joo, *P_L*:n toinen topic. Ihan hyvältähän tämä vaikuttaa, paremmalta kuin edeltäjänsä. Itse en oikein pidä kiinalaisesta ruoasta.

Vierailija

Tjaa, kyllähän riisi ja sellaiset menee alas, mutta kuten joku jo sanoi, että mustekalarenkaat ovat aika... erikoisen makuisia, niin enpä melkein pelkästään sen takia pidä siitä.

Vierailija

En ole syönyt paljon kiinalaista ruokaa, mutta vähän kuitenkin. Joistain ruokalajeista en pidä, mutta pää asiallisesti ihan ok ruokaa!

Äiti oli vähän ihmeissään kun ekan kerran syötiin kiinalaist ruokaa ja mä sanoin että se on ihan hyvää! Oon nääs aika nirso ruuasta ja vaatteista!;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat