Suomen hallitus-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi Matti Vanhasta vaaditaan eroamaan,siinä vasta pätevä mies!Entä kenet haluaisit pressaksi?Mä en tiedä oikein mutta Matti olis kyllä hyvä presidentti.Ja nämä vaalirahakohut ovat tyhmiä.Ja vielä äänestys uudestan muka PYH.Minusta suomella oli ihan pätevä hallitus ennen.

Ja sitten eikö pääministerillä ole oikeus käyttää deitti-palvelua?Miksi siitä piti aikanaan tehdä kohu?

Suosikki kansan edustajani on Paavo Arhimäki.Ajaa nuorten asioita.

TONNIKALA313

Kommentit (7)

Vierailija

Vihdoinkin politiikka-aiheinen topic! Pidän politiikasta puhumisesta, vaikkakin vain pinnallisesti.

No, minusta Vanhasen ei tulisi erota...vielä. Mutta kuten sanoin aiemmin Off-topicissa, hän saa minulta(kuten todennäköisesti monelta muultakin) vielä yhden viimeisen tilaisuuden. Hän on nimittäin ryvettänyt mainettaan ja uskottavuuttaan aiemminkin, vaikka se ei tietenkään aina ole ollut hänen vikansa. Toisaalta joutuihan Ilkka Kanervakin eroamaan vähäpätöisemmästä asiasta. No, saimmepa ulkoministeriksi Pepsodent-Stubbin.

Itse kannatan eniten SDP:tä. He ajavat korkeamman verotuksen puolesta ja veroilla ja työllähän tämä valtio pidetään kasassa. En osaa nimetä lempikansanedustajaani, mutta ainakin kantani SDP:n puheenjohtajuudesta on selvä: Paavo Lipposen jälkeen puolueella ei ole ollut vahvaa puheenjohtajaa. Kalevi Sorsa kääntyisi haudassaan, jos näkisi...

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Suomen hallitus-topic

aku fani1997 - 03.10.09 05:39 (ID 353042) en ymmärrä politiikasta enkä ole kiinnostunut :)

Siitä nyt ei tarvitse huomauttaa!:@

Vallu
Seuraa 
Liittynyt9.9.2015

Kokoomus ajaa hyvää linjaa Suomen asialla. Se on ehdoton suosikkipuolueeni, ja ehkä ainoa puolue josta pidän. Nykyisen hallituksen ongelma on eräs Juha, joka luulee että valtiota johdetaan kuin pörssiyhtiötä (#Arskan sanoin)

Talvi on tulossa, syksy on jo tullut.

Nostalginen fantasiaropekartta: https://imgur.com/a/URc3j

Valtiopelin uusi mutta karkea kartta: https://imgur.com/a/JabOo

Pallo
Seuraa 
Liittynyt5.11.2016

Minä tahtoisin presidentiksi Pekka Haaviston joka kuuluu Vihreä liittoon, ja viime presidentinvaaleissa hän kannatti yhteistyötä venäjän kanssa.

Suomi täyttää tänä vuonna 100 vuotta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat