Vuoden 2009 paras topic!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo äänestyksen tarkoituksen.

Omaa topicia ei saa äänestää.Topicin pitää olla tehty 2009.

OFF-TOPIC ON TEHTY 2008,joten sitä ei voi äänestää!

Kuka ottaa äänten laskijan roolin?

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Minä voisin laskea äänet, mutta olen joskus pari päivää kokonaan käymättä koneella.

Mutta voin laskea kun käyn sivustolla.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Vuoden 2009 paras topic!

Jones Duck - 03.10.09 06:45 (ID 353130) Mää voin laskea pääsen joka päivä tänne.

Laketaan yhdessä. Sillon kun käy sivustolla ni vois käydä laskemassa äänet. Eli aina kun käyt sivustolla ni käy laskemassa äänet ja jos et ole laskenut ääniä niin minä voin laskea ne. Käykö?

Vierailija

Sopiiko, että aloitan äänitykityksen?

Ääneni menee Parhaat elokuvat-topicille.

Topicissa keskusteltavat asiat ovat lähellä sydäntäni ja se onkin äänestystopicien ohella käydyin topicini.

Vierailija

Äänestän OLETKO VARMA?:a. Osittain ehkä siksi, että se oli ensimmäinen topic, johon vastasin, mutta pidän myös sen ideasta erittäin paljon.

Vierailija

1. Oletko varma.

2.ÄLÄ KYSY MITEN TEHDÄÄN HYMIÖITÄ, TAI SAAT MINUT PERÄÄSI!! Parhaat elokuvat, PARAS KÄYTTÄJÄ.

Vierailija

1. Oletko varma.

2.(jaettusija)ÄLÄ KYSY MITEN TEHDÄÄN HYMIÖITÄ, TAI SAAT MINUT PERÄÄSI!! Parhaat elokuvat, PARAS KÄYTTÄJÄ, Onko sinulle tapahtunut jotain mystistä?, Ilmailu, Musiikki.

En lähetä uusia viestejä vaikka tilanne muuttuu vaan muokkaan edellistä niin katso vain edellinen ,paitsi kun tulee uusi sivu niin silloin voin lähettää uuden viestin uudelle sivulle.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat