Vapaa aihe!-Maraton

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kirjoita mahdollisimman pitkä viesti!Vapaa aihe.

Kopioinnin käyttö kieletty.

Ps:Tälläisiä maratoneja on ollut ennenkin, mutta aihe ei ole ollut vapaa.

PPS.Jos kopioinista jää kiinni saa kiellon osallistua.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Aku Ankka asuu Ankkalinnassa paratiisitie kolmessatoista ja on saanut huomaansa kolme siskonpoikaa jonka nimet ovat Tupu,Hupu ja Lupu. Aku Ankkan pitää hoitaa poikia koska he räjäyttivät isänsä tuolin alla rakettipaketin heidän isänsä joutui sairaalaan eikä Della eli Aku Ankan sisko pystynyt hoitamaan poikia yksin. Poikien isää ei ole koskaan tiedetty kuka hän on.

Aku Ankan isä ja äiti on Aaron Ankka ja Hortenssia Mcankka, vaikka luulisi että Aku Ankan äiti Kaino-Viano eli Mummo Ankka. Useimmissa ”pikku-Aku” tarinoisskin Aku Ankka asuu Kaino-Vianon maatilalla mutta kaino-viano onkin Akun mummo.

Aku Ankan setä on Roope Ankka joka on maa´ilman rikkain ankka hänellä on rahaa 3 kvartsikuutiota. Roope Ankka aluksi kiillotti kenkiä ja sai tienattua ensimmäisen kolikkonsa sitten hän meni Glondikeen kaivamaan kultaa ja sitten on aikalailla rahansa saanut bisneksien avulla. nykyään hänellä on iso raha säiliö jossa hän säilyttää rahojaan.

Yleensä Aku Ankka on toissä kattivaaran markariinitehtaalla tai kiillottamassa Roope Ankan killinkejä, mutta Aku Ankka on joskus myös työttömänä.

Pelle Peloton on Ankkalinan keksijä hän on keksinyt itselleen apurin jonka nimi on Pikkuapulainen. Pelle Peloton keksi pikuapulaisen kun Roope Ankan rahat joutuoivat pieneen koloon johonka vaan Pikkuapulainen mahtui ja lamppu oli sitävarten että sielä näkisi jotain.

Aku Ankka pukeutuu joka yöksi taikaviitaksi ja pidättelee Ankkalinnan varkaita. Varusteet on tehnyt ja keksinyt Pelle Peloton.

Aku Ankan auto on American Battam ja rekisteri numero on 313. auton rekisterinumero tulee Aku Ankan suntymäpäivästä 13.3 joka kirjoitetaan amerikkalaisessa muodossa 3/13.Aku Ankan auto on myös Aku Ankan salaisen taikaviitan teho auto.

Ankkalinnan perusti Julle Ankanpää hän teki Ankkalinnakkeen nykyisen Roope Ankan säiliön kohdalle. Julle Ankan päästä on patsas, jonka sylissä on maissin tahkoja. Maissin tähkät liittyvän Julle Ankanpäähän sllä tavalla, että kun viholliset olivat päässeet Ankka linnakkeen sisään niin hän paistoi heille maissija kun maissit alkoivat poksadella popkorniksi niin viholliset pelästyivät ja lähtivät karkuun niin Ankkalinna pelastui.

Aku Ankalla on serkku nimeltä Hannu Hanhi. Hannu Hanhi on maiilman onnekkain ankka. Aku ja Hannu ovat aina riidoissa.

Akulla on Tyttöystävä joka on Iines Ankka. Aku taistelee Aina Hannun kanssa Iineksen suosiosta.

ps. lisää tulee.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Mitä kerpeleen vaikeaa siinä on ymmärtää, että näitä ei kopioida??????

Eikö ikinä voi ymmärtää, mitä tekijänoikeuslaki tarkoittaa????

Miksi Viestimaratonia aina pitää kopioida????

Vierailija

Lainaus:
Vapaa aihe!-Maraton

Salwer1st/ - 03.10.09 06:35 (ID 353112)

Mitä kerpeleen vaikeaa siinä on ymmärtää, että näitä ei kopioida??????

Eikö ikinä voi ymmärtää, mitä tekijänoikeuslaki tarkoittaa????

Miksi Viestimaratonia aina pitää kopioida????

Sama juttu kun keksit Pormestari Pösö Pelin. ONKO SE NIIN VAIKEAA OLLA MATKIMATTA SALWERIN FOORUMIPELEJÄ! :@ VOISITTE EDES KYSYÄ LUVAN TAI JOTAIN!! :@ YLLÄPITÄJÄT: POISTAKAA TÄÄ ''PELI''!! :@

Vierailija

Lainaus:
Re: Vapaa aihe!-Maraton

DJ Rela - 03.10.09 06:39 (ID 353121)
Lainaus:
Vapaa aihe!-Maraton Salwer1st/ - 03.10.09 06:35 (ID 353112) Mitä kerpeleen vaikeaa siinä on ymmärtää, että näitä ei kopioida?????? Eikö ikinä voi ymmärtää, mitä tekijänoikeuslaki tarkoittaa???? Miksi Viestimaratonia aina pitää kopioida????
Sama juttu kun keksit Pormestari Pösö Pelin. ONKO SE NIIN VAIKEAA OLLA MATKIMATTA SALWERIN FOORUMIPELEJÄ! :@ VOISITTE EDES KYSYÄ LUVAN TAI JOTAIN!! :@ YLLÄPITÄJÄT: POISTAKAA TÄÄ ''PELI''!! :@

Joo. Samaa mieltä Lukkoon!!!!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Foorumeilla ei ole mitään tekijänoikeuslakeja topiccien suhteen, eikä aloittaja voi omia topiccia mitenkään nimiinsä. On yksi ja sama, kuka minkäkin topan on alunperin tehnyt: keskustelulla ja viesteillä on merkitystä. Toinen asia on se, onko tässä topicissa mitään potentiaalia.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Wond kyllä kerkesi ensin, mutta ihan pakko on :P

Lainaus:
Salwer1st/: Eikö ikinä voi ymmärtää, mitä tekijänoikeuslaki tarkoittaa????

Lainaus:
Wikipedia: Tekijänoikeus on tekijän lakisääteinen oikeus kirjalliseen tai taiteelliseen teokseensa.

Teoksia voivat olla esimerkiksi kirjalliset tuotokset, elokuvat, äänitteet, taidemaalaukset ja sävelteokset. Kirjallisia teoksia ovat myös tietokoneohjelmat, kartat ja graafisesti muotoillut teokset. Tekijänoikeus ei suojaa ajatuksia, vaan teoksen ilmiasua eli toteutustapaa.

Luepa tuo ja väitä uudestaan topicin ideaa tekijänoikeuslailla suojatuksi, niin saan hyvät iltanaurut ; )

Eli siis, pointtihan on se, että internetin keskustelupalstoilla (a.k.a. foorumeilla) EI ole olemassa keskustelun suhteen mitään tekijänoikeuslakeja. Jos jossain näkee kivan topicin, saa samanlaisen tehdä ihan hyvillä mielin jollekin toiselle foorumille. Esim. Off-topickaan ei todellakaan ole minun ideani, se on varmasti yhtä vanha kuin itse internetin foorumikulttuuri.

Yhdella foorumillahan toki on järkevämpää toteuttaa asiat mahdollisimman vähällä topicmäärällä, jolloin ei kannata tehdä tusinoittain topicceja samalla idealla. Sitä yhtä ja samaa voi aivan hyvin käyttää niin pitkään, kunnes ylläpito lukottaa wanhan ja tekee uuden. Siis ylläpito, EI käyttäjät.

Ja nyt kun sitten ajatellaan järjen kanssa, niin onko tällaiselle topalle oikeasti tarvetta? Kannattaako viedä tilaa tällä? Tähänhän voisi vaikka kirjoittaa Lorem Ipsumia ihan loputtomiin.

Vierailija

Lainaus:
Vapaa aihe!-Maraton

Salwer1st/ - 03.10.09 06:35 (ID 353112) Mitä kerpeleen vaikeaa siinä on ymmärtää, että näitä ei kopioida?????? Eikö ikinä voi ymmärtää, mitä tekijänoikeuslaki tarkoittaa???? Miksi Viestimaratonia aina pitää kopioida????

Jos tarkoitat että olen kopinut tekstini niin olet väärässä olen ihan itse kirjoittanut sen koulu näytälmääni ja minulla on täydet oikeudet paitsi jos tarkoitat että en ole keksinyt sitä äsken niin en ole vaan kopioin sen näytelmästäni ja jos oman tekstin kopioiminen ei ole sallittua niin kertokaa

Muuten tarkoititko että tämä topic on kopiotu?

Vierailija

Joo, ne on Salwerin. Joo, joo... Säki oot sellane idioottispammeri! Koittaisit säilyttää joskus mielipitees. Eka kerta kun olen Tehwinin kanssa samaa mieltä!

Vierailija

Salwer spämmäri lopettaisit sivut!

Et edes pidä pystyssä niitä maratoneja joten miksi en saa tehdä sellaista?

Ja kisa jatkuu nyt.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Lainaus:
Re: Vapaa aihe!-Maraton

tonnikala313 - 04.10.09 09:38 (ID 353286) Et edes pidä pystyssä niitä maratoneja

Pidän Ankkiksessa. Täällä loppui sen takia, että ei ollut osalistujia! Olisin voinut kyllä toivomuksista aloittaa taas.

Laki on laki myös netissä, olen panostanut VM:ään pirusti ja sitten tyypit tulee ja ihan huoletta kopioi. Mitä jos teille tehtäisiin näin??

VM on minun oma ideani, ja vain minä käytän sitä. Piste.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat