Miten saa tehtyä ankka-hymiöitä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis miten saa tehtyä sellaisia hymiöitä joissa on ankka? Mä kun en tiiä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ai,ai! täälä sivuilla on topic missä kerrotaan, miten noita hyymiöitä tehdään.

Klikkaa etusivulta sitä "Aku ankka nettisivu otsikkoa ja siinä ensimmäisellä sivulla on topic "ÄLÄ KYSY MITEN TEHDÄÄN HYMIÖITÄ, TAI SAAT MINUT PERÄÄSI!!". Siinä löytyy nua kaikki hyymiöt jos jaksat vain selailla hieman sivuja.

Vierailija

Lainaus:
Re: Miten saa tehtyä ankka-hymiöitä?

Mandariina - 05.10.09 06:24 (ID 353994) Ai,ai! täälä sivuilla on topic missä kerrotaan, miten noita hyymiöitä tehdään. Klikkaa etusivulta sitä "Aku ankka nettisivu otsikkoa ja siinä ensimmäisellä sivulla on topic "ÄLÄ KYSY MITEN TEHDÄÄN HYMIÖITÄ, TAI SAAT MINUT PERÄÄSI!!". Siinä löytyy nua kaikki hyymiöt jos jaksat vain selailla hieman sivuja.

Jep! Niissä neuotaan aivan selvästi - onneks koska mä en aina tajuu kaikkee!:D

Hymiöitä ei loppujen lopuks oo vaikee tehdä. Niissä tarvitaan vaan pari näpäytystä ja se siinä! Mutta joudut kyllä vähän selailemaan tätä ennen kun löydät sen koska se taitaa olla aika keskellä! Jossain 3- 8 veikkaisin!:D

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Miten saa tehtyä ankka-hymiöitä?

Kaisakoo - 05.10.09 07:00 (ID 354024)

: )=:)

: D=:D

: -=:-

; )=;)

: @=:@

: Z=:Z

: ]=:]

: [=:[

: (=:(

: $=:$

Ei tainnut ihan kaikki olla tuossa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Miten saa tehtyä ankka-hymiöitä?

*Pomppu_linna* - 05.10.09 08:17 (ID 354084) Af315 lähtee kohta perääsi!

Heh, juuri niin!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Miten saa tehtyä ankka-hymiöitä?

Aku 53 - 05.10.09 07:22 (ID 354041)
Lainaus:
Re: Re: Re: Miten saa tehtyä ankka-hymiöitä? Kaisakoo - 05.10.09 07:00 (ID 354024) : )=:) : D=:D : -=:- ; )=;) : @=:@ : Z=:Z : ]=:] : [=:[ : (=:( : $=:$
Ei tainnut ihan kaikki olla tuossa.

Ei ollutkaan. Vaan kaikki mitkä muistin.

Vierailija

Lainaus:
Miten saa tehtyä ankka-hymiöitä?

Akkari-fani99 - 05.10.09 06:16 (ID 353977) Eli siis miten saa tehtyä sellaisia hymiöitä joissa on ankka? Mä kun en tiiä.

tää on varaan neljäs tämmönen hymiö topic. Oisit voinu kattua ennen ku teet tämmösen. Kato ku hakuki on keksitty.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat