Tietokonetuolisi?

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Iltaa,

Minkälaisella tuolilla sinä istut kun olet koneella? Minulla on tälläinen Farkkukangaskuvioitu toimistotuoli, ja on kestänyt ihan ehjänä jo 8v ;)!

Kommentit (14)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mun tuoli on lähes antiikkia, peräisin isäni isoäidiltä tms. Se on vaaleaa, lakattua puuta ja kangas on tuollaista jännää vihreää pienin koristein. Muistuttaa paljon nykyisiä työtuoleja, mutta on näitä järeämpi ja kestävämpi. On kestänyt tällekin vuosituhannelle ja vielä omaa ahkeraa käyttöäni.: D

Vierailija

Minulla on n. 12 vuotta hyvin kestänyt tavallinen musta toimistotuoli, jossa on jotain valkeita kukkasia. Nyt alkaa olla jo aika kulunut ja rikkinäinen ja selkänoja natisee ikävästi. Johtuen monen tuhannen tunnin päivittäisestä istumisesta, on kangas istuimesta melkein puhki. Tuoli oli ennen minulle siirtymistä veljelläni.

Vierailija

Tällä hetkellä istun kolun ATK-luokan koulupenkillä.Tidätte kai...

Kotona istun ihan vaan kirjoituspöytuolilla,semmoinen punainen ihan normi tuoli.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Tietokonetuolisi?

Tou tou - 10.10.09 04:25 (ID 356038) mun tietokone tuoli on sininen toimisto tuoli

Niin minullakin.

Vierailija

Omistan ruskean, puisen Iskun tekemän tuolin, jossa on siniset metalliset jalat ja selkänoja. Se on ostettu noin vuosi takaperin, kun vanha meni rikki. Nykyisestä tuolistani pidän kovasti, koska olen siihen jo ehtinyt tottua.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulla on sellainen sininen korkeaselkänojainen toimisitotuoli, jossa ei ole käsinojia. Ne olis toisinaan ihan kivat, mutta menee se näinkin. Ihan kiva tuoli tää on.

Vierailija

Tämmönen.. ööh enpä tiedä, mutta se on jokin työtuoli.. Ostettiin sotkasta 1v sitten, ja kestää hyvin, ei ole rikki onneksi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat