Sinusta Aku piirtäjä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisitko sarjis piirtäjäksi

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ei, vaan graafinen suunnittelija tai mainospiirtäjä. Pidän ankkojen piirtämisestä todella paljon, mutta aivan ammattilaiseksi en sentään ryhdy.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Sinusta Aku- piirtäjä?

Mr Roope Ankka - 07.10.09 02:11 (ID 354552) Ei, vaan graafinen suunnittelija tai mainospiirtäjä. Pidän ankkojen piirtämisestä todella paljon, mutta aivan ammattilaiseksi en sentään ryhdy.

Minä kyllä haluaisin. Olen tehnyt todella monta aku\Roope piirroksia ja olen hyvä piirtämään vaikka itse sanonkin. Lähetän ankallis galleriaann niitä pian.

Vierailija

Harmi, että Aku Ankka piirtäjäksi ei pääse kovin helposti. Olen ottanut siitä selvää kun piirrosjälkeni kehittyi pari vuotta sitten paremmaksi ja innostuin ajatuksesta piirtää ankkoja työkseni. Se olisi tosi kiva ammatti, mutta kukatahansa ei pääse piirtämään ankkoja :(.

Vierailija

Voisko kaikki jotka on hyviä piirtämääm tai muutkin laittaa piirtämiään kuvia galleriaan? Olis kiva nähä niitä :)

Vierailija

Itse haluaisin tulevaisuudessa puuhailla sarjakuvien kanssa, mutta Ankkaa en rupisi tekemään. Minulta löytyy palava into taiteisiin ja Ankan tekemisessä on niin suuret kriteerit, ettei tämä minulle sopisi.

Vierailija

noh, en ehkä piirtajaksi mutta olen kirjoitta nut (tai oikeastaan aloittanut kirjoittamaan) aku ankkan tarinaa jossa on Roopen ensilantin syntymäpäivä, mutta Mustakaapu varastaa roopen rahat ja Mummo Ankka rupeaa tutkimaan rikosta. Itse asiassa tuo oli aku Ankassa jossa oli ''Olla Kuin Ei Olisikaan'' Don Rosan piirtämä sarjakuva ja Leena Lehtolaisen haastattelu (dekkarikirjailija) jossa hän laittaisi mummon ja Mustakkavun vastakkain ja Akulla olisi Watsonin Rooli.

Vierailija

En haluaisi, sillä en osaa hyvin piirtää mitään Ankkalinnan hahmoa.. Mutta ei se haittaa, pääasia, että luen akkareita sentään :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat