Ankallisoppitunnit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ankallisoppitunnit= opetetaan muille käyttäjille akkarista.

Esim.

1.Minä olen akkarimaantiedon ope.(kerro ensin, mitä ainetta haluat opettaa.)

2. Opetan ainettani ma, ke ja su. (milloin opetat ainettasi)

3. (Kirjoita oppitunti.)

Täällä muut lujijat saavat myös kysyä aineestasi sinulta ja vastaat sitten opetuspäivinäsi. (kohta 2) Kerrot joka oppitunilla jonkun asian aiheestasi, esim. ankallismaantiedossa ankkaniemen majakasta.

Eli: (oikeat tiedot, ei esimerkki)

1. Minä opetan ankallismaantietoa.

2. Opetan n.4 kertaa viikossa.

Aineita:

ankallismaantieto: cecci ja kroisos 99

ankallishenkilöhistoria: ?CuteFunny?

ankalliskuvis:FynnU ja akuankka fani 97

ankallisäikkä:

ankalliskirjallisuus:DJ Rela

yms.

Ankallismaantiedossa kerrotaan ankkalinnasta ja sen tärkeistä paikoista.

Ankallishenkilöhistoriassaotaan kerrotaan hahmoista ja heidän historiastaan.

Ankalliskuviksessa kerrotaan akkarihahmojen piirtäjistä ja piirtämisestä.

Ankallisäikässä kerrotaan käsikirjoittajista ja käsikirjoittamisesta.

Ankalliskirjallisuudessa kerrotaan sarjoista ja julkaisuista.

Voitte myös itse keksiä jonkun aineen.

Huh! Toivottavasti ymmärsitte.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Eli ensimmäinen oppituntini.

ANKKALINNA

Ankkalinnan perusti Julle Ankanpää. Julle Ankanpää onkin monille Ankkalinnalaisille esikuva ja idoli.

Ankkalinnan maamerkkejä:

-Roope Ankan rahasäiliö

-Ankkaniemen majakka

-Peikonhammas (vuori)

-Julle Ankanpään patsas

Ankkalinnalaisia katuja:

-Rahasäiliönkukkula

-Paratiisitie

-Ökyraitti

Ankkalinnaa voisi verrata johonkin kuuluisaan teollisuuskaupunkiin, sillä Ankkalinnassa on niin paljon yrityksiä.

Ankkalinnan naapurikaupunkeja ovat:

-Hanhivaara

-Sorsakylä

-Pääskysvaara

-Joutsenkylä

Vierailija

Lainaus:
Re: Ankallisoppitunnit

?CuteFunny? - 07.10.09 04:01 (ID 354636) Voinko opettaa ankallishistoriaa?

Ehdottomasti! Se olisi mukavaa!

Vierailija

Lainaus:
Ankkalinnan naapurikaupunkeja ovat:

-Hanhivaara

-Sorsakylä

-Pääskysvaara

-Joutsenkylä

Opettaja, opettaja! Eikö Varissuokin ole lähellä Ankkalinnaa? Ainakin sinne kulkee lähijunayhteys.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Ankallisoppitunnit

Kroisos -99 - 07.10.09 04:12 (ID 354658) voisinko opetta kanssasi ankallis maantietoa? se olisi hauskaa sillä muut ei oikeen kiinostanu. jos sopii niin kerron sitte tarkemmin opetus päivistä ja muista.

Voit. Se olisi kivaa!

Vierailija

Voisinko opettaa ankalliskuvista? Se olisi kivaa. Jos jotain muutakin kiinnostaa opettaa samasta aiheesta saa kyllä opettaa kanssani. Opetuspäiväni olisivat torstai ja maanantai. Jos en jostain syystä ehdi opettaa, ilmoitan siitä vähintään päivää ennen. Valitsin päivät niin että ehdin.

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Ankallisoppitunnit

cecci - 07.10.09 04:16 (ID 354665)

Lainaus:
Re: Re: Re: Ankallisoppitunnit

Kroisos -99 - 07.10.09 04:12 (ID 354658) voisinko opetta kanssasi ankallis maantietoa? se olisi hauskaa sillä muut ei oikeen kiinostanu. jos sopii niin kerron sitte tarkemmin opetus päivistä ja muista.

Voit. Se olisi kivaa!

hyvä! minä voin opettaa vaikka joka päivä jos oppilaita ja innostusta riittää.ensimmäinen tuntikin tulee pian kunhan saa vähän materiaalia.

Vierailija

Lainaus:

^FynnU^ - 07.10.09 04:20 (ID 354669) Voisinko opettaa ankalliskuvista? Se olisi kivaa. Jos jotain muutakin kiinnostaa opettaa samasta aiheesta saa kyllä opettaa kanssani. Opetuspäiväni olisivat torstai ja maanantai. Jos en jostain syystä ehdi opettaa, ilmoitan siitä vähintään päivää ennen. Valitsin päivät niin että ehdin.

Minä haluan myös opettaa ankalliskuvista!!

Vierailija

Selvä, sopii akuankka fani97.

Sopisiko, että vuorottelisimme siten että minä opetan vaikka torstaina ja sinä saat valita päivän milloin voit myös pitää oppitunnin ankalliskuviksesta?

Vierailija

Ankalliskuvis, oppitunti 1.

Carl Barks

Carl Barks syntyi 27. maaliskuuta 1901, Oregossa, Yhdysvalloissa. Kuten useimmat tietävät, hän oli maineikas piirtäjä ja käsikirjoittaja, joka tunnetaan erityisesti Aku Ankasta. Hän oli sarjakuvamaailman arvostetuimpia taiteilijoita, mutta hän valitettavasti kuoli 25. elokuuta 2000, ollessaan 99-vuotias.

Barksin keksimiä hahmoja:

-Roope Ankka

-Hannu Hanhi

-Pelle Peloton

-Pikku Apulainen

-Teppo Tulppu

-Milla Magia

-Karhukopla

-Kroisos Pennonen

-Kulta-Into Pii

-Neiti Näpsä

Hän on myös keksinyt paikat:

-Rahasäiliö

-Peikkohammas-vuori

Barksin ensimmäinen kokonaan oma tarina oli Ryytimaa. 1940-luvun loppua ja 1950-luvun alkua voi kutsua Barksin kulta-ajaksi. Silloin ilmestyivät kyseiset tarinat: Vanhan linnan salaisuus, Kulmikkaat munat, Aku pelastaa Tyhjälän joulun, Kultainen kypärä, sekä takaisin Klondikeen.

Vierailija

Lainaus:

^FynnU^ - 07.10.09 04:20 (ID 354669) Voisinko opettaa ankalliskuvista? Se olisi kivaa. Jos jotain muutakin kiinnostaa opettaa samasta aiheesta saa kyllä opettaa kanssani. Opetuspäiväni olisivat torstai ja maanantai. Jos en jostain syystä ehdi opettaa, ilmoitan siitä vähintään päivää ennen. Valitsin päivät niin että ehdin.

Voit toki.kivaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat