Nummisuutarin Aku

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olitte sarjasta? Ihan älyttömän hyvä! Korhosen paras sarja!

Kommentit (12)

Vierailija

Ihan vain sanon, että kyseisestä sarjasta on jo oma topicinsa olemassa, joten ensikerralla voit katsoa, että onko saman aiheista topicia olemassa jo ennestään ennen kuin teet uuden topicin. ; )

Ja itse en ole vielä ehtinut tarinaa lukea, mutta kuulostaa hauskalta ja on varmasti hyvä!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Nummisuutarin Aku

Hanhis - 07.10.09 05:18 (ID 354721) Ihan vain sanon, että kyseisestä sarjasta on jo oma topicinsa olemassa, joten ensikerralla voit katsoa, että onko saman aiheista topicia olemassa jo ennestään ennen kuin teet uuden topicin. ; ) Ja itse en ole vielä ehtinut tarinaa lukea, mutta kuulostaa hauskalta ja on varmasti hyvä!

Samaa mieltä Hanshiksen kanssa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Nummisuutarin Aku

Hanhis - 07.10.09 05:18 (ID 354721) Ihan vain sanon, että kyseisestä sarjasta on jo oma topicinsa olemassa, joten ensikerralla voit katsoa, että onko saman aiheista topicia olemassa jo ennestään ennen kuin teet uuden topicin. ; ) Ja itse en ole vielä ehtinut tarinaa lukea, mutta kuulostaa hauskalta ja on varmasti hyvä!

Olen pahoillani, mutta silloin kun tein tämän, toista topiccia ei näkynyt. Se varmaan oli poistunut siitä.

Vierailija

Akun myötä olen aikoinaan oppinyt lukemaan ja se on tullut minulle koko elämäni ajan, yli 50 vuotta. Näin pitkästä tuttavuudesta huolimatta olin jo päättänyt lopettaa lehden tulon, nykysarjat kun ovat kalpea aavistus entisistä. Nummisuutarin Aku sai mieleni muuttumaan. Juttu on aivan fantastinen. Käsikirjoittaja ja piirtäjä Kari Korhonen kuljettaa suvereenisti kolmea tarinaa rinnakkain: a. varsinainen tarina, b. se että sitä kuitenkin vain näytellään c. yleisön reaktiot. Tilannekomiikka on vailla vertaa. Oman suolansa tuo yhtymäkohdat nyky-Suomeen (esim. Touko Jurkka) sekä se että juttua tulee väkisinkin peilatuksi elämän mittaan eri paikoissa nähtyihin Nummisuutarit-esityksiin. Lisää tällaista! Vetää vertoja jopa Barksin sarjoille. Mummu

Vierailija

Laitan tämän saman tekstin tähän,jonka kirjoitin yhteen toiseen nummisuutarit-keskusteluun,eli:

Noh,alku oli vähän sekava,siihen asti,kun ankat astuivat kehiin ja siihen,kun näytelmä alkoi,mutta sen jälkeen tarina sujui minusta jouhevasti,ja oli hervottoman hauska.Mukavaa minusta oli tässä sarjassa myös se,että Touho oli mukana,sillä häntä ei usein nähdä Aku Ankan sivuilla.Tälläisia sarjoja,kuten myös se Minuhe egyptiläinen-sarjoja lisää,vaikka tuon Minuhe-sarjan kantta moitin tuonnoin jossakin topicissa.Tässä sarjassa oli,kuten sanoin,kaikki kohdallaan,myös kansi.Sanoisin,että Korhosen paras sarja!Sarjan perusteella voisin lukea myös tuon Aleksis Kiven nummisuutarit.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat