Clockwerk.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teistä Clockwerk hyvä? Minkä takia? Täällä voi keskustella myös muusta pelistä, sekä tietysti kolmosesta ja ykkösestäkin!

Kommentit (10)

Vierailija

Mun mielestä se on jotenkin surullinen hahmo. En tiedä miks musta tuntuu siltä mutta kuitenkin. Aika outo. Sly 2:sessa olen jumissa vitosmaassa kun se tankki aina apuu mut kun yritän kuvata sitä. Sly 1 läpi vedetty(hitsit se Clockwerk on iisi). Sly kolmosessa olen tuossa Kiinassa. Se Liikuttava Jälleennäkeminen on aikas paha. No, taisi tulla aika pitkä viesti. Niitähän viestien tulee ollakin.

-Jones

Vierailija

sly2 vedetty viisi kertaa läpi vähän on helppo peli. sly kolmosessa kanssa kiinassa jumissa se linjoja pitkin vai mikä onkaan on vaikea... no minusta clockwerk on aika erikoinen hahmo.

Vierailija

no voi himpula. luulin että oisin vetänyt pelin monta kertaa läpi, no antaa olla kyllä mä mun mielestä oon hyvä mutta clockwerk on mun mielestä ihan outo hahmo...

Vierailija

Clockwerk on minusta kauhea hahmo! Melkein tappo Bentleyn ja siten se joutu siihen tyhmään pyörätuoliin! Ja mitä Neylalle tapahtui pelin lopussa? Pelasin eglanniksi, enkä oikein saanut selvää. Voisiko joku kertoa?

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Etkö malttanut kysyä tuota muissa n.30 Sly- topassa? Ei joka ikistä Sly- topiccia pidä nostaa, vaikka sarjasta pitäisikin. Itse pidän sitä huonona. (Tämä oli vain oma mielipiteeni!)

Vierailija

Clockwerk on minusta kauhea hahmo! Melkein tappo Bentleyn ja siten se joutu siihen tyhmään pyörätuoliin! Ja mitä Neylalle tapahtui pelin lopussa? Pelasin eglanniksi, enkä oikein saanut selvää. Voisiko joku kertoa?

Neyla kuoli clokwerkin kanssa. Bentleylle ei se pyörätuoli ole paha, vaan se paransi bentleyn ominaisuuksia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat