MP3 / MP4 soittimet

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Elikkäs, vapaata keskustelua MP3 tai MP4 soittimista.

Minä sain tänään MP4-soittimen tilaajalahjaksi, kun tilasimme yhden sellaisen dvd-paketin. Olen jo kokeillut sitä, ja siinä on radio, pelejä, äänitys-mahdollisuus, videon katsomis-mahdollisuus, kuvien katsomus-mahdollisuus yms.

Sen merkki on m.series Zero3.

Olen ladannut siihen jo yhden biisin koneeltani: Mozartin parhaita. :D

Eli onko teillä MP3 tai MP4 soitinta, ja vapaata keskustelua niistä!

Sivut

Kommentit (29)

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Iltaa,

Minulla on Walkman MP3, oli myös sitä ennen yksi, mutta se hajosi kun se jäi auton penkin väliin:@

Ne ovat varsin käteviä:)!

Omistaako kukaan muuten Iphonea, sillä olen ajatellut hommaisinko, vai enkö.

Vierailija

Minulla on 8gb tokaksi uusin iPod Nano josta maksoin aikoinaan 120€ (kohtuu halpa hinta)

Olen ostanut sille kumppaniksi tietokone kaiutin-sarjan jossa on iPodiin sopiva MP3 liitäntä. :]

Vierailija

Itse antaisin sille 8½ koska tilaa on vähän ja sen myötä sille ei kovinkaan montaa isoleffaa mahdu.

Siis tuosta Sonysta...

Vierailija

No on se aika vähän kun mulla on käytössä iPodilla 3.9gb ja ei ole kuin pari lyhyttä leffaa, yksi pitkä leffa, ja VAIN 689 biisiä. Ajattele.

Vierailija

Mul on Philips mp3 soitin. Siinä on vaan äänitystoiminto ei mitään muita "herkkuja" ;).

Mun mp3 kuulokkeet vähän vammaa! Välillä kuuluu vaan toisesta

Vierailija

Kenelläkään täälä AA.fi:ssä ei ole näköjään varaa ostaa mitään iPodia kun kaikilla on jokin ''ei niin kallis'' Sony ym.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miten oon päässyt missaamaan mp3-topicin?: O Asia on korjattava pikimmiten.

Sinnittelin viime kesään asti vanhalla Creativen yksigigaisella ei-niin-loistavalla soittimella, kunnes päätin, että nyt hommaan tulee muutos. Kuuntelen ämpeetä päivittäin ja tarvitsen sinne paljon musiikkia, eikä 1 GB vastannut tarpeitani.

Jonkin aikaa pohdittuani päädyin Creativen ZEN -soittimeen, ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Omassani on 8 gigaa tilaa ja musan lisäksi siihen voi laittaa kuvia ja videoita. Soitin on helppokäyttöinen ja tyylikkään näköinen, omien taustakuvien mahdollisuudesta plussaa. Tykkään siis oikein paljon, ei ollut huono ostos.: )

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Metallisti: Jonkin aikaa pohdittuani päädyin Creativen ZEN -soittimeen, ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Omassani on 8 gigaa tilaa ja musan lisäksi siihen voi laittaa kuvia ja videoita.
No niin, kerralla koko kirjasto mukaan siis. xD Tosin, myönnettäköön että omalla koneella on jo pelkkää dancea tuon verran, ja kun otetaan huomioon laajaakin laajempi mökämakuni, voitte päätellä monessako sadassa koko roskan määrä liikkuu. :'D Mutta hei, pelkkä ZEN ei kerro vielä mitään. Onhan niitä vaikka kuinka monta eri variaatiota! : O

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Vaa_ri: No niin, kerralla koko kirjasto mukaan siis. xD Tosin, myönnettäköön että omalla koneella on jo pelkkää dancea tuon verran, ja kun otetaan huomioon laajaakin laajempi mökämakuni, voitte päätellä monessako sadassa koko roskan määrä liikkuu. :'D

Tuo oli sellainen mukavan kokoinen, ei nyt ihan koko kirjastoa tarvitse olla mukana, mutta ei tarvitse heti ostaa muistikorttia.: D Ja onneksi oma mök.. musamakuni ei ole ainakaan liian laaja..:'D

Lainaus:
Vaa_ri: Mutta hei, pelkkä ZEN ei kerro vielä mitään. Onhan niitä vaikka kuinka monta eri variaatiota! : O

Mä vähän pelkäsinkin, että tässä oli joku koukku.D: ZEN MX lukee takana? Mutta kun googlaa tuon MX:n kanssa, tulee vaan samannäköisiä mutta sininäyttöisiä, ilman MX:ää tulee oikeita punanäyttöisiä.. Kuulostan taas niin hyvin perillä olevalta.:'D Äh, kun iskee Kuukkeliin Creative ZEN, sen näköinen tämä on..

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Tylsä gootiksi: ZEN MX lukee takana? Mutta kun googlaa tuon MX:n kanssa, tulee vaan samannäköisiä mutta sininäyttöisiä, ilman MX:ää tulee oikeita punanäyttöisiä.. Kuulostan taas niin hyvin perillä olevalta.:'D Äh, kun iskee Kuukkeliin Creative ZEN, sen näköinen tämä on..
MX on tosiaan se "sininäyttöinen" (nuo nyt on koneella feikattu tuon näköisiksi), mutta taitaa olla juurikin tuo alkuperäinen, vuosia vanha edelleen myynnissä pysynyt malli. ZEN Stone taasen olisi muistaakseni sellainen pieni näytötön, kuin iPod Shuffle... No jaa, googlettakaa, itse en jaksa. :'D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat