tietovisa:):):):):):):):):):):):)):):):)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aloitetaan minä vuonna eka aku ankan tasku kirja tehtiin

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

v. 1991.

1) Yhdyssanat kuntoon, niin on kaikkien helpompi lukea tekstiä

2) Yltiöpäinen hymiöiden ja ylipäätään hymiöiden laittaminen topicin nimeen on turhaa spämmiä.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hei hei hei!! Tämä topic pitää lukottaa nyt heti ja kokonaan, koska tässä kysytään historia-aiheisia kysymyksiä, vaikka sille aiheelle on jo olemassa oma visailu! (h) (6) Näin ei saa missään nimessä tehdä!! Historia-aiheiset kysymykset kysytään VAIN ja AINOASTAAN minun tekemässäni Historia-topicin Historia-visailussa. Koska minä olen keksinyt ensin ja tehnyt/toteuttanut/laittanut alulle suositun Historia-visalun Historia-topicissa, on minulla näillä sivuilla täten käytännössä yksinoikeudet historia-aiheisen tietokilpailun pyörittämiseen! Ja se on varma asia se. Eli nyt olisi ylläpidolla taas heräämisen paikka ja aika.

Lukkoon tämä topic! Perustelut ovat yllä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Ääh, älä ala pilkkua viilaamaan Donald. Tietovisoissa ei ole mitään copyrighteja, vai onko muka? En ainakaan itse ole törmännyt. Aivan sama asia olisi, kun esimerkiksi Ankkikseen on tehty Off-Topic, niin eikös silloin pitäisi RosaTehWinin maksaa tekijänoikeusmaksuja. Sinua vain ärsyttää koska tietovisailuja tehdään ja ne ovat suositumpia kuin sinun Historia-visailusi. Älä mainosta, äläkä ala pilkkua viilaamaan.

Ei lukkoon - Perustelut ylhäällä

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Lainaus:

Donald-91 - Hei hei hei!! Tämä topic pitää lukottaa nyt heti ja kokonaan, koska tässä kysytään historia-aiheisia kysymyksiä, vaikka sille aiheelle on jo olemassa oma visailu! (h) (6) Näin ei saa missään nimessä tehdä!! Historia-aiheiset kysymykset kysytään VAIN ja AINOASTAAN minun tekemässäni Historia-topicin Historia-visailussa. Koska minä olen keksinyt ensin ja tehnyt/toteuttanut/laittanut alulle suositun Historia-visalun Historia-topicissa, on minulla näillä sivuilla täten käytännössä yksinoikeudet historia-aiheisen tietokilpailun pyörittämiseen! Ja se on varma asia se.

Täytynee sanoa, että sinulla ei ole valitettavasti mitään yksinoikeuksia näillä sivuilla. Kuten esim. Rosa4tehwin sekä Wonderlust ovat todenneet Salwerillekin Viestimaratonin yhteydessä, hän ei voi omia sitä ideaa tai aihetta itselleen. Kaikki saavat halutessaan laittaa samanlaisia kisoja pystyyn. Sama pätee tähän. Eli et voi estää ketään kysymästä täällä historia-aiheisia kysymyksiä. Se tosin on eri asia, miten tämä aihe menestyy. Minä ainakin jatkan tuolla alkuperäisessä Historia-visailussa.

//jaha, jaha...olin hidas. $CMD ehti ensin.

Vierailija

Pyydän että seuraava joka vastaa kysymykseeni voisi tehdä seuraavan mutta tehdä piste listan kun mulla on menoja

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mutta eihän siinä sitten ole mitään järkeä. Mitä järkeä siinä nyt sitten muka on, että samasta aiheesta saa tehdä vaikka kuinka monta visailua?? Sittenhän täällä on kohta tyyliin 100 historia-aiheista visailua! Ja se ei ole tavallaan reilua sitä kohtaan, joka idean sellaiseen visailuun on kehittänyt niillä sivuilla. Tässä tapauksessa siis minua. Muuthan vaan voivat kopioida aiheen helposti ja huoletta toiselta, joka on sentään nähnyt vaivaa sen eteen, joissakin tilanteissa paljonkin. Enhän minäkään kaikkia Historia-visailun sääntöjä hetkessä ole keksinyt.

Ja sitä paitsi, kerran jo aikaisemmin, kun valitin sellaisessa jossain muussa topicissa, jossa myös kysyttiin historia-aiheisia kysymyksiä, että "tämä topic pitää lukottaa, koska..." ja syyt olivat täsmälleen samat kuin mitä tässäkin topicissa sanoin, niin se topic sitten myöhemmin lukotettiin. Ja lukotus tapahtui melko pian valittamiseni jälkeen!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Edelleenkin muistetaan se kunnioitus. Vaikka © ei olekaan Donaldin yksityisomistusta, niin muistakaa aina Internetin yksi perusohjeista: jos teet jotain, tee se paremmin kuin muut tai jätä tekemättä. Piste.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: tietovisa

$MCD - 08.10.09 06:03 (ID 355060) Sainko minä siis pisteen tuosta "maailman rikkaimmat kysymyksestä"? Iranin entinen nimi..hmm..nyt pistit pahan..
Oikea vastaus siinä kyllä oli Juuso ja Lievistö

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat