Omistatko Roope Ankan Elämä Ja Teot?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä omistan kummatkin. Tilasin netistä, 55e.. On kummatkin, Roope Ankan Elämä Ja Teot 1 & 2 ;) Suosittelen, että ostatte tämän, vaikka hintaa toki on! Mutta tosi akkari fani ei välitä hinnasta :D

Joten, omistatko sinä?

Kommentit (14)

Vierailija

Kyllä ne meikäläiseltä löytyvät, 1 sekä 2. Suomalaisesta kirjakaupasta kummatkin 25e. Eli ihan kelpo hintaan ne sai revittyä. ;) Suosittelen lämpimästi kirjoja joka Ankka- fanille, erityisesti Roope- idoleille, kuten minulle. ;)

Vierailija

Heh, niin mäkin suosittelen! Kuule Mr Roope Ankka, ostitko ne suomalaisesta kirjakaupassa 1 & 2 kotelossa, vai erikseen? Mä ostin ne kotelossa 55e

Vierailija

Tämän kirjan luettuani sain vihdoin saada tietää Roopen nuoruudesta, jota olin kauan toivonut. Tämän kysisen kirjan minä lainasin kirjastosta, ja täytyypä melkein sanoa, että luin sitä melkein kokon ajan, se oli niiiiin hyvä. Suosittelen todella lämpimästi sitä kaikille jotka eivät ole lukeneet. :D :)

Vierailija

Jertte, etkö ole lukenut kommenteja? Ihmiset sanovat, että seon hyvä! Ja ei tarvitse käyttää CAPSLOCKIA, koska ihmiset saattavat luulla sinua vihaiseksi!!

Vierailija

Kyllähän nuo on molemmat, kotelossa. :D

Samana iltana vedin ne vielä kontaktimuoviin. Pysyy paremmassa kunnossa. Saman tempun tein ite kotelolle... :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat