Miten???

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miten voisi vaihta nimeä. Mun nimi on niin tyhmä että haluaisin vaihtaa sen.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:
Re: Miten???

Donald-91 - 08.10.09 06:34 (ID 355118) Tietääkseni nimeä ei nykyään voivaihtaa mitenkään.

Niin se taitaa olla.

Vierailija

Juu, ei minunkaan mielestä pysty vaihtamaan.. Mutta mitäs valitsit nimen! Aina kun tekee nimen, kannattaa miettiä minkä laittaa! Itse ainakin tykkään nimestä "AkutykkääIineksestä" koska nimittäin Aku oikeasti tykkää Iineksestä :)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miettikääs uudestaan. Jos maanantaina Pertti olisi Pertti, tiistaina Herpertti, keskiviikkona Ruupertti ja loppuviikon vaikka Ruuneperi, kuka pysyisi kärryillä, kuka on kuka?

Vierailija

Lainaus:

_wonderlust_ - 08.10.09 08:04 (ID 355263)

Miettikääs uudestaan. Jos maanantaina Pertti olisi Pertti, tiistaina Herpertti, keskiviikkona Ruupertti ja loppuviikon vaikka Ruuneperi, kuka pysyisi kärryillä, kuka on kuka?

Joo täti turisee ilmiselvää asiaa! :D

Vierailija

Juu, Kannattaa miettiä tarkasti nimimerkki. Koska sitä ei voi vaihtaa. Itse tykkään omasta nimesti.Nimestäni muistan että itselläni oli 157 Aku Ankan Taskukirjaa, kun rekisteröidyin.

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Wondy puhuu totta, mutta itse asiassa SEN VOI VAIHTAA. Pyytämällä nätisti ylläpidolta, sähköpostitse tai suoraan tuolta alhaalta Palaute-linkistä. Sitten: Huomioi - oma ALKUPERÄINEN NIMIMERKKI, sekä UUSI NIMERKKI(joksi haluat alkuperäisen vaihtaa). En ole varma, mutta luultavasti tarvitaan myös ASIAKASNUMERO. SELITÄ selkeästi, että haluat vaihtaa nimimerkkisi.

Tämä on mahdollista - käyttäjä M.U.K!!!!!!!!!!!!!!! on vaihtanut sen nimeksi MeRakastammeAnkkaa - kysykää vaikka häneltä itseltään.

Muistuttaisin silti vielä:

Lainaus:

_wonderlust_:

Eli miettikää ensin, kannataako sitä sittenkään vaihtaa!

Vierailija

Ei voi vaihtaa ainakaan minusta. Mutta profiilikuvaa voi vaihtaa. Sen nyt kaikki tietävätkin jo.Mulla on nyt kivaa, koska syön nyt samalla tikkaria kun teen näitä viestejä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat