Kiitosta ja kunniaa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne voi laittaa, jos haluaa antaa Aku Ankan käyttäjille kunniamainintoja tms. Vain positiivistä palautetta!

Ensiksi haluan kiittä näitä henkilöitä: Ilo97, Ankkafani315. He auttavat sivuston käyttäjiä ja ovat mukavia ja aktiivisia.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kiitosta ja kunniaa

Kaisakoo - 10.10.09 10:01 (ID 355781) Mistä sinä haluat minua kiittää? Olet muuten itsekin hyvä käyttäjä!:D :D :D

Kiitos!Onpa siinä kelpokeskustelija.Haluan kiittä sinua siitä että opin yhdessä hymiö-topicissa tehdä hymiöitä.Kiitos kovasti!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kiitosta ja kunniaa

Kaisakoo - 10.10.09 10:01 (ID 355781) Mistä sinä haluat minua kiittää? Olet muuten itsekin hyvä käyttäjä!:D :D :D

Kiitos!Onpa siinä kelpokeskustelija.Haluan kiittä sinua siitä että opin yhdessä hymiö-topicissa tehdä hymiöitä.Kiitos kovasti!

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Minä kiitän ehdottomasti näitä: Budjettivaje, Vince, Vaa_ri, Donald-91, Wonderlust, Frodo95, Sami-96, Shinon,

Salwer1st/.

Koska he ovat erittäin hyviä käyttäjiä, ja heillä on usein hyviä ideoita foorumille yms;)!

Vierailija

Lainaus:
Re: Kiitosta ja kunniaa

Kolmas Caballero - 10.10.09 09:56 (ID 355779) Haluan kiittää näitä:Mr Roope Ankka ja Hermannia Ankkafani315 ja sinua Kaisakoo.

Kiitos kunniasta, Kolmas Caballero!

Vierailija

Haluaisin kiittää Shinonia, Budjettivajetta sekä Mr Roope Ankkaa aktiivisuudesta, asiallisuudesta ja ystävällisyydestä. Haluaisin muitakin kiittää, mutta nämä kolme tuli ensimmäisenä mieleen...;)

Vierailija

Ensiksi haluaisin kiittää kaisakoota, että teki tämän topicin. Seuraavaksi kiitän Budjettivajetta, Hermanni313:a Shinonia, _Wondy_:ä, Mr. Roope Ankkaa, Ja Ankkafanikolmeyksviitosta aktiivisuudesta, asiallisuudesta ja Auttavaisuudesta uusimpia, ja minun kaltaisia sunnuntainäpyttelijöitä kohtaan. Lopuksi kiitän kaikkia, jotka tänne sivustolle raahautuvat, koska sarjakuvat, tieto sarjakuvahahmoista, Ankka-aiheiset pelit, ja monipuolinen keskustelu kiinnostaa.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kiitän lämpimästi näitä käyttäjiä: Hermanni313, fuge, Mr Roope Ankka, Ankkafani315. He ovat olleet mukavia, avuliaita ja aktiivisia käyttäjiä. Hermanni313lle, fugelle ja Mr Roope Ankalle erikseen, kiitos olemassa olostanne, olen saanut teistä yhdet parhaista kavereistani täällä.

PS: On täällä toki muitakin kivoja käyttäjiä, kuten vaikka AgentAg, joka osaa viihtyä myös vanhempienkin käyttäjien kanssa ja on todella mukava ja ystävällinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat