Keräiletkö jotakin?

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Oikein hyvää päivää!

Tässä topicissa voi kertoa mitä keräilee, mutta ei mielellään Ankka-aiheisia asioita, koska niille on oma osio tällä foorumilla;)!

Itse kerään harvinaisia kolikoita, ja pienenä keräilin joskus jotain hienoja kiviä:)!

Kommentit (12)

Vierailija

No jaa.. Jos ei akkareita lasketa, niin OLEN pienenä kerännyt harvinaisia postimerkkejä ja kolikoita.. Nykyisin en kerää muuta kuin akkareita :)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Keräiletkö jotakin?

Touho1998 - 16.10.09 05:52 (ID 360548)

Frendit DVD pokseja

Niin minäkin. Viisi boxia löytyy hyllyltäni ja kuudes tulee ensi kuussa. Mulla on tähän mennessä kaudet 1, 2, 3, 4 ja 6. Ensi kuussa ostan siis viidennen kauden. Mun keräileminen on vähän hidasta kun ostelen muitakin dvd-levyjä.

Kuten äsken mainitsen keräilen myös muitakin dvd-levyjä, pääasiassa elokuvia. Ja kyllä piirretyistä ja tietokoneanimaatioistakin tykkään, etenkin Disneyn ja Dream Worksin sellaisista. Mutta kyllä mulle jotkut sarjatkin kelpaavat. Suunnitteille olis tilata Bonesin eka kausi, ainakin yksi Frasier ja kaksi Miami Vicea. Ai niin, ei saa unohtaa Simpsoneita, niitäkin mä aion kerätä ainakin neljä tai viisi. CD-levyjäkin tulee keräiltyä, ja siinä mä olen todella tarkka. Ihan mikä tahansa artisti tai yhtye mulle ei kelpaa. Sen pitää olla just joku sellainen, josta mä tykkään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat