Turvallisuutta.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Turvallisuus ennen kaikkea!

Tässä aiheessa käsitellään turvallisuutta.

Voit kirjoittaa aiheeseen turvallisuudesta, jos haluat, muista kuitenkin asiallinen käytös, kiitos!

Muista ensinnäkin mämä:

1. Älä ikinä/koskaan anna salasanaasi kenellekkään!

2. älä luota toisiin käyttäjiin, sillä he voivat huijata sinua.

2. älä hauku ketään, ksoka internetistä ei koskaan katoa lopullisesti se, minkä kirjoitat.

3. Älä ikinä/koskaan laita toisen käyttäjän antamaa salasanaa, sillä se on kiellettyä!

Lue, ja ennnen kaikkea noudata turvallisuutta.

T. Ylläpitäjä.

Sivut

Kommentit (18)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miten tuon "Ylläpitäjän" profiilista voisi muka päätellä, että hän ei ole ylläpitäjä, Ankkafani315?

Ei minun mielestäni mitenkään, sillä siellä ei ole mitään sellaista, mikä kertoisi kyseessä olevan henkilön olevan tavallinen rivikäyttäjä.

Mutta sen takia minä epäilen hänen olevan tavallinen rivikäyttäjä, koska eihän ylläpitäjät ole näillä sivuilla ennenkään kirjoittaneet tänne sivujen keskustelut-osioon!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Niin, ja vaikka hän olisikin tavallinen käyttäjä, niin onhan tässä viestissä silti hyvää asiaa, ja varsinkin sivuston pienimmille käyttäjille paljon hyvää tietoa;)!

Ei tässä aiheessa ole minun mielestäni mitään huonoa, vaan päinvastoin tamä on hyvä.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ööh... Eiks kannata mielummin pysyä keskustelun aiheessa ku että ihmetellään onko "Ylläpitäjä" käyttäjä nyt oikeesti se ylläpitäjä vai joku tuiki tavallinen ihminen. Eli puhutaanko nyt turvallisuudesta?

Mun kaverille oli vuosi sitten tapahtunu Irc-galleriassa siten että se oli koulussa unohtanu kirjautuu ulos Irc-galleriasta ja vieläpä koulun käyttäjä tunnukselta niin sen käyttäjällä oli menty haukkuu muita sinne Irc-galleriaan ja sitte sen käyttäjä tunnus ladattiin täyteen *...* videoita. Mutta eipähän ole enään sen jälkeen tapahtununt mitään.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Turvallisuutta.

Donald-91 - 10.10.09 06:14 (ID 356107)

Miten tuon "Ylläpitäjän" profiilista voisi muka päätellä, että hän ei ole ylläpitäjä, Ankkafani315?

Ei minun mielestäni mitenkään, sillä siellä ei ole mitään sellaista, mikä kertoisi kyseessä olevan henkilön olevan tavallinen rivikäyttäjä.

Esimerkiksi se, että ylläpito ei aloita keskustelua Aku vs Touho tai "Animaatio peli?". Lisäksi kirjoitusvirheet ja -tyyli paljastavat kyllä totuuden aika nopeasti.

Lainaus:

Donald-91 - 10.10.09 06:14 (ID 356107)

Mutta sen takia minä epäilen hänen olevan tavallinen rivikäyttäjä, koska eihän ylläpitäjät ole näillä sivuilla ennenkään kirjoittaneet tänne sivujen keskustelut-osioon!

Itse asiassa on, nickillä Toimitus.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aijaa, enpä ole tuota aikaisemmin tiennytkään, että YLLÄPITO on aikaisemmin tänne kirjoittanut.

Mutta siis ylläpito ja toimitushan ovat kaksi aivan eri asiaa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Lainaus:
Donald-91 - Mutta siis ylläpito ja toimitushan ovat kaksi aivan eri asiaa.

Joo, ja ylläpito kirjoittaa nickillä Toimitus.

Profiilikuva heillä on apinakuva, jota me käyttäjät emme voi käyttää. Itse olen nähnytkin "Toimituksen" viestejä.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Lainaus:
Turvallisuutta.

Touhula - 10.10.09 08:45 (ID 356265)

Lainaus:

Profiilikuva heillä on apinakuva, jota me käyttäjät emme voi käyttää. Itse olen nähnytkin "Toimituksen" viestejä.

Tässä käyttäjiä joilla on kyseinen apinakuva:

J.Oulupukki 313, Notadot ja !kan_man!.

Vierailija

No ööh.. Kun ajaa pyörällä, pitää käyttää kypärää.. Sama juttu, kun ajaa mopolla, pitää pitää kypärää päässä :)

Vierailija

Lainaus:

Rankku08 - 11.10.09 09:37 (ID 356322)

Lainaus:
Turvallisuutta.

Touhula - 10.10.09 08:45 (ID 356265)

Lainaus:

Tässä käyttäjiä joilla on kyseinen apinakuva:

J.Oulupukki 313, Notadot ja !kan_man!.

Ei ole. Se on ERILAINEN apinakuva, Rankku!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Turvallisuutta.

Rankku08 - 11.10.09 11:43 (ID 356452)

Lainaus:
Re: Re: Turvallisuutta.

Jones Duck - 11.10.09 10:52 (ID 356387)

Ei ole. Se on ERILAINEN apinakuva, Rankku!

Onko muka. Ihan smanlainen jokaisella, nyt sitä voivat käyttää normaalit käytäjätkin. :$

Voit itse tarkistaa jutun.

[/quote]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat