Pelot,surut ja muut harmit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aattelin tehdä tälläsen (vaikka tämmönen saattaa olla tehty joskus vuonna nakki...)kuiteski mietin että tää vois olla ok. Ei tänne oo pakko laittaa mitää suurimpia kauhuja,pienemmätkin harmit käy.

Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Mä pelkään jäädä yksin kotiin iltaisin, vaikka olen jo 12... :( Mutta se jostain syystä pelottaa, ja kotona on myös koira joka suojelee! Ja pelkään osittain pimeää myös..

Vierailija

Lainaus:
Re: Pelot,surut ja muut harmit

AkutykkääIineksestä - 10.10.09 07:33 (ID 356168)

Mä pelkään jäädä yksin kotiin iltaisin, vaikka olen jo 12... :( Mutta se jostain syystä pelottaa, ja kotona on myös koira joka suojelee! Ja pelkään osittain pimeää myös..

mäki pelkään olla yksin kotona ja oon vielä samanikänen ku sä, iinestykkääakusta! meil on paljo yhteistä...

...paitsi se että sä oot mua parempi käyttäjä!

Vierailija

kävin juuri semmosessa sivussa ku paranormaali blogi.aika jänniä juttuja ,varsinkin kummitukset ja kummittelu osiossa!

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tää tuntuu itsestänikin naurettavalta, mutta pelkään hiukan pimeää. En mielelläni kuljeskele ulkona myöhään illalla tai yöllä. Pelkään myös vähän korkeita paikkojakin. Ja välillä jotkut isot koirat saavat mussa aikaan varautuneen olon. Yleensä en kylläkään pysty sietämään niitä.:Z

Vierailija

Lainaus:

Vince - 16.10.09 08:09 (ID 360704) Tää tuntuu itsestänikin naurettavalta, mutta pelkään hiukan pimeää.

Niin minäkin. Hrr! :s:s:s:s:s:s:s:s

Vierailija

Lainaus:

Vince - 16.10.09 08:09 (ID 360704) Tää tuntuu itsestänikin naurettavalta, mutta pelkään hiukan pimeää. En mielelläni kuljeskele ulkona myöhään illalla tai yöllä.

ehdottomasti tuo ei ole noloa!! :) sinun ei tarvitse hävetä,kaikilla on pelkoja ja huolia,pieniä ja suuria. :) :)

käyttäjä-597
Seuraa 
Liittynyt9.9.2009

Lainaus:
Re: Pelot,surut ja muut harmit

AkutykkääIineksestä - 10.10.09 07:33 (ID 356168)

olen myös 12 ja meillä on kissa! olen samaa mieltä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat