Mitä mieltä olet omasi käyttäjätunnuksen nimestä täällä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse tykkään kovasti omasta nimestäni, vaikka kirjoitin nimen väärin. Nimi pitäisi olla "IinestykkääAkusta". Toi IinestykkääAkusta on AATK nro 106 (muistaakseni) ostin juuri tänää sen.. Ja muistakaa perustella, minkä takia tykkäätte, tai , ette tykkää?

Kertokaa minulle & muille uteliaille :D

HUOM! Mikäli täällä on tälläinen topic jo, tehkää kiitos kommentti! Itse en ainakaan huomanut!

Kommentit (10)

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Olen tyytyväinen omaani, vaikka olisin voinut silloin rekatessani tänne nimimerkkiä- Aku Ankka, koska luulen, että kukaan ei ole ottanut sitä, luullen, että jollain on jo se;)!

Vierailija

Wihaan nimeäni! Pelasin vielä paljon runea kun tein tämän mutta nyt en pelaa paljonkaan. SIIS TODELLA HARVOIN!

Vierailija

Tämä nimimerkkini tuntuu jotenkin ihan sopivalta normaalilta, mutta on ollut ajatus jos sen voisi vaihtaa johonkin näistä: Ranulf, Tibarn, Zelgius ja Rolf.

Vastaan tuohon Ankkafani315 ''mitä mieltä te olette?'' kysymykseen: Pidän todella nimestäsi Ankkafani315, siitä tulee mieleen joku 13.vuotias poika joka on aina iloinen.

Mutta tämä mikä minulla on nyt eli ''Shinon'' niin tuntuu aika sopivan normaalilta, mutta mitä mieltä te olette?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat