Aku Ankan teemataskarit

Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Hei!

Tein tämän topicin sen takia, että saisin selville kaikki tähän mennessä ilmestyneet teemataskarit.

Voisitteko siis ystävällisesti kertoa järjestyksessä kaikki tähän mennessä ilmestyneet teemataskarit?

Muistakaa: kertokaa nimiä vain siihen asti kun tiedätte/muistatte.

Apua kaivaten,

karvisfani97

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Huoh... Voin kertoa ne kaikki, mutta annan ensin yhden vinkin: älä tee uutta topiccia yhdestä kysymyksestä, sillä ne kannattaa laittaa off-topicciin. Eli nyt tiedät tämän kun olet lukenut viestini.

No, tässä teemataskarit järjestyksessä:

1. Pala kakkua

2. Tutkivaa journalismia (todella ohut pokkari!)

3. Hattutemppu

4. Munaaja

5. Velhojen valtakunta

6. Rekiretki

7. KÄÄK!

8. Kultainen joulu

9. Valkokankaan sankarit

10.Pakettimatka

11.Banzai

12.Nimeni on Ankka. Aku Ankka.

13.Laki ja järjestys

14.Puhu pukille

15.Munaajan paluu

16.Kelmien kerho

17.Lahjaunelmia

18.Kaksoiselämää

19.Tuhat ja yksi työtä

Tuossa on kaikki tähän asti ilmestyneet, ja nyt vain odottamaan seuraavaa, joka toivottavasti oli jouluaiheinen, sillä niitä ei ole akkareissa koskaan liikaa ;) Itse asiassa viime jouluna teema pelasti sillä lehdessä ei ollut juuri ollenkaan jouluaiheisia tarinoita.

Vierailija

Mä omistan noista Teemataskareista ton 1. Pala kakkua, 10. Pakettimatka, Kaksoiselämää ja Tuhat ja yksi työtä. Muita en omista, kun en löydä Alepasta/Lidl taiko muista kaupoista yhtään teemataskareita..

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku Ankan teemataskarit

antsu95 huomioi:

Jeh,minulla ei ole mitään lisättävää,paitsi että aika turha tehdä tästä aiheesta keskustelua....:(

Joskus on pakko kun Off-topic-topicissa ei vastata :Z

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Kaikki on tosiaan mainittu, joten kiitän kaikkia, jotka viitsivät tulla tänne.

Lupaan ottaa onkeeni tuon huomautuksen, että kaikki kysymykset pannaan off-topiciin.

karvisfani97

Vierailija

Minulla on Teemataskarit numeroiltaan 5, 7, 8, 12, 15. Minulla ei ole tapana ostaa niitä, mutta joskus tuli ostettua aina toisinaan Teemataskari.

~ Mr R. A.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat