Roope (sydän) Riitta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä tekisitte jos olisitte Riitta?

Minä ainakin menisin läpsäisemään Roopea päin pläsiä! Riitta on tehnyt niin paljon Roopen eteen ja Roope on vain heittänyt tytön veks. Kukaan muukaan ei Roopea rakasta niin Riitta on muihin verrattuna oikea enkeli :) >>oon riittafani xD

JA MIKS ROOPE MENIS MUUTENKI KOKOAJA VAKLAA SITÄ JOS RIITTA EI PARIN PÄIVÄN SISÄL RAHASÄILIÖÖ ILMESTY?!?! :D

Kommentit (15)

Vierailija

Jättäisin vanhan kitupiikin suosiolla rauhaan. Jollei se tykkää Riitasta, niin ei sen tarvitse. Riitta taas pilaa Roopen elämän. Mikä antaa hänelle siihen oikeuden???

Vierailija

Kyllä Roopen pitäisi leppyä. Riitta on tehnyt niin paljon vaivaa sen tähden, että Roope rakastuisi häneen! Todella surullista.. Itsekin menisin läpsimään päin pläsiä!

Vierailija

Samat sanat tälläkin ilman (pierun) suunnalla! hahah toi oli sit yks inside juttu mun kamun kaa xd Mut kyl mäki läpsisin Roopee olantakaa! xd

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Roope (sydän) Riitta

ILoveRiitta - 13.10.09 12:22 (ID 358005)

Hei nyt oikeesti kaikki syö kakan!

Voisitko nyt lopettaa Spämmimisen. Ei ole kivaa luettavaa.

Mielestäni Riitan kuuluisi luovuttaa Roopen suhteen, onhan Riitta sen nähnyt monia, monia kertoja.

Vierailija

Mun mielestä Riitan pitäis jo tajuta että Roope ei yksinkertaisesti tykkää siitä. Tosin Roopekin vois ilmoittaa sen suoraa ja rauhallisesti. Vihjailu ei taitais oikeen auttaa! Heh!:):D;)

Vierailija

Jos olisin Roope, jatkaisin samalla linjalla, mutta olisin ehkä vähän ystävällisempi. Jos olisin Riitta, jättäisin Roopen suosiolla rauhaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Roope (sydän) Riitta

jonzkuaku - 15.10.09 12:05 (ID 359366)

Lainaus:
Re: Re: Re: Roope (sydän) Riitta

ILoveRiitta - 13.10.09 12:22 (ID 358005)

Hei nyt oikeesti kaikki syö kakan!

Voisitko nyt lopettaa Spämmimisen. Ei ole kivaa luettavaa.

Mielestäni Riitan kuuluisi luovuttaa Roopen suhteen, onhan Riitta sen nähnyt monia, monia kertoja.

kiva juttu mut en lopeta :>>

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Roope (sydän) Riitta

ILoveRiitta - 19.10.09 08:24 (ID 363568)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Roope (sydän) Riitta jonzkuaku - 15.10.09 12:05 (ID 359366)
Lainaus:
Re: Re: Re: Roope (sydän) Riitta ILoveRiitta - 13.10.09 12:22 (ID 358005) Hei nyt oikeesti kaikki syö kakan!
Voisitko nyt lopettaa Spämmimisen. Ei ole kivaa luettavaa. Mielestäni Riitan kuuluisi luovuttaa Roopen suhteen, onhan Riitta sen nähnyt monia, monia kertoja.
kiva juttu mut en lopeta :>>
Nyt jumankuata lopetat sen helskuti *---*jauhaamisen ja joko lähet täältä tai alat kirjottaa kunnon VIESTEJÄ!!!

Jos oisin Riitta, lopettaisin ton koska se on tehny sitä ainaki monta tuhatta kertaa mutta kitupiikki on niin kivisydämminen niin jättäisin sen suosiolla. Ettisin suosiolla uuden miehen ja alkaisin jahtaa sitä. Ja sitte jos se ei monen tuhannen kerran jälkee luovu suosiolla toistaisin kaavaa kunnes löytäisin jonku. Mutta en tiiä mitä Riitta aikoo sen tulevaisuudessaa.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Luovuttaisin suosiolla, jos olisin Riitta. Tosin jos hän on noin sinnikäs ja yrittää päästä jonkun suosioon, ei Riitta voi olla oikeasti pitämättä Roopesta. Joissain tarinoissahan Roope on pitänyt Riitasta oikeasti, ja todennut jopa: "hiiskatti, Riitahan on ihan siedettävä!". En oikein keksi nyt järkevää ratkaisua ongelmaan.

Vierailija

NO ÄLKÄÄ KAIKKI NY STNA VALITTAKO KU TÄN KESKUSTELUN TEKIJÄ ON IHA MUN BESTIS ET KUI TE VALITATTE SIL ET ME MOLEMMAT REVETÄÄ TEIL!!!!!!!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat