Musta Ritari kirja AA:n Nettikaupassa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis mitä tarinoita on tossa Musta Ritari- kirjassa joka on myytävänä Aku Ankan Nettikaupassa? Jos omistat / tiedät, kertokaa minulle sillä ajattelin ostaa sen, jos siinä ei ole tarinoita jotka olen aikoja sitten lukenut..

Ja anteeksi, ei tämän takia ehkä topaa olisi tarvinnut aloittaa, mutta mistä olisin muuten kysynyt?

HUOM! Mikäli et tiedä mitä tarinoita siinä kirjassa on ÄLÄ vastaa ja mikäli haluat vain moittia minua siitä, että tein topan tämän vuoksi niin ÄLÄ vastaa. Kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija

Ainakin siinä on Musta ritari, Kaikkein mieluisin lahja, K.A.S.V.A.T.U.S.O.P.P.I.A., Kolmoistikliäisen merkki ja muuta en tiedäkään olen vain nähnyt kun selailin sitä kirjastossa.

Vierailija

Ok! Kiitos MAMMONA! Nuo tarinat mitkä listasit, en ole lukenut ja onko ne ennen julkaistu Suomessa? Mikäli ei, ostan sen, mikäli on en osta sitä kirjaa.

Vierailija

Ja toiset loput ovat Hollantilaisen salaisuus ja Eldoradon viimeinen valtias ja Kaksoissilmäisten avaruusolioiden hyökkäys.(Aku Ankassa Maa hyökkää.)

Vierailija

Jep,jep.Suomessa on julkaistu ainakin noi MAMMONA:n kirjoittamat sarjat,mutta noista Kolmannen Caballeron sanomista sarjoista en ole kyllä varma.

Vierailija

Kiitos tiedoista paljon Kolmas Caballero ja Antsu. Uskon, että kaikki nuo sitten löytyy Musta Ritari kirjasta, JOS aion ostaa sen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat