Minkälaisista elokuvista SINÄ tykkäät?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin.. Lue otsikko. Itse tykkään kauhuelokuvista, toimintaleffoista ja joistakin romanttisista elokuvista :D

Mutta entä SINÄ itse? Minkälaisista elokuvista sinä pidät? Kerro minulle & muille :)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Minun lempi elokuvat ovat komediat.Romanttiset ja acition komediat myös en yleensä katso muuta kuin komedioita sama juttu on TV-ohjelmissa.

Vierailija

Eikös tämä kuuluisi Pulinoihin? No, yleensä kun elokuvia ostan, ne ovat joitain toiminta/rikos leffoja tai trillereitä. Myös kaikki tyyliin poliisiopisto on mieleeni:)

Vierailija

Visuaalisesti hienoista. Piirretyistä, animaatioista taikka ihmisten näyttelemistä, sillä ei ole väliä. Ja sellaisista, joissa elämä ei ole ruusuilla tanssimista. Hirveästi on nykyään elokuvia, joissa on liian helppo ja onnellinen loppu... Tosin se ehkä johtuu siitä, että niin moni elkouva on Amerikoissa tuoutettua, jossa elokuvien myyntimenestys taataan onnellisella lopulla.

Vaikka kysymys onkin "mistä elokuvista itse PIDÄT", mainitsen etten pidä kauhuelokuvista, taikka romanttisista hömppäelokuvista.

Vierailija

M:U:K!!!!!!!!!!!!! On kyllä oikeassa että tämä kuuluisi pulinoihin, mutta erehdyksiä sattuu ja jos tämän sivun tekijän mielestä se sopii tänne niin pysyköön sitten täällä:D

Mun lempi elokuviin kuuluu; Titanic, 007 ja kultainenase, 007 ja kultainen sormi, Miss Kovis ja Riku Rikas. Tietysti tykkään monista muistakin elokuvista, mutta tossa olis osa niistä.

Elokuvassa pitää minun mielestäni olla hieman romantiikkaa, paljon jännitystä ja aimo annos huumoria! Selainen on minun leffa ihanteeni!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat