The Sims - peli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Heipä hei kaikille! Ajattelin, että The Sims- sarja on oman topan arvonen :) Voi kaikista The Sims aiheissia kommenteja tehdä, ja mikäli et pelaa, voit tehdä kommentin! No niin.. Jutelkaa The Sims pelisarjasta! Kun tulee lisää kommenteja, minä 100% varmuudella vastaan :)

Kommentit (7)

Vierailija

Juu, todella hyviä pelejä. Itselläni on sims2 ja sims2 autiosaari pleikkarille. Sitten on vielä sims2, sims2 matkoilla lisäosa ja sims3 tietokoneelle. En muuta paljon pelaakkaan vaikka pelejä on muitakin pari.

Vierailija

Mulla ei ole The Sims 2 Autiosaarta, mulla on vaan kaikki lisäosat ja kamasetit. Kaikki on koneelle.. Ja en itsekään nykyään paljon pelaa The Sims kakkosta tai kolmosta.. En tiedä miksi :o

Vierailija

Sims- topic on jo olemassa, mutta toinen ei haittaa!!!!!!

Itselläni on the sims 2 ja 11 lisäosaa. Hihii! :D

Tykkään pelata sitä nyt kun pidin noin 4- 5 kuukauden tauon. Tauko teki ihan hyvää! Olen tosin jäänyt maxmotives koodiin koukkuun! Maxmotives= kaikki tarpeet täysille paitsi ympäristö.

Se toimii vain jos on vuodenajat tai vapaa- aika en oo varma kumpi pitää olla...:D

sims 1 on kaverillani ja se on ihan okei mutta mun mielestä sims 2 on parempi! Enemmän mahdollisuuksia pelaamisessa ja vapaampaa.;)

Sims 3 oon kuullu mutta en oo nähnyt miten sitä pelataan. Kuullostaa tosi hyvältä kyllä!:)

Siinä saa kuulemma kiinnittää huomiota enemmän yksityiskohtiin. saa muuttaa esim; sukkien väriä, pituutta ja painoa enemmän. Ihon väriä voi muutella isomalla värikartalla ja jokaiselle kalusteelle on monta värivaihtoehtoa.:D

Vierailija

Ai on vai? No anteeksi, että tein toisen! Eli sullakin on kaikki lisäosat Hurtta? Maxmotives ei ole niin hyvä koodi, verratunna tähän: Boolprop testingcheatsenabled true toi on kuule semmoinen super koodi, että! Ei se The Sims 3 ole kovin hyvä, sillä taidot saa paljon vaikeemmin, mutta peli on aidompaa! Annanpas sinulle vinkin, mene Youtubeen ja kirjoita "The Sims 3" niin aivan varmasti löytyy videoita, joissa näytetään minkälainen naapurusto on!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat