´Ketä tykkää koulun käynnistä!?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa tänne suoraan pidätkö koulun käynnistä...

Minun mielestä on ihan kivaa, mutta joskus ei...

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Tosi mukavaa käydä koulua (ainakin vielä), mutten tiedä onko sitten seiska luokalla kivaa.. Ainut aine josta en tykkää koulusta, on Matematiikka.. Ja sitäkin on neljä tuntia viikossa! Aivan liikaa! Grr..

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: ´Ketä tykkää koulun käynnistä!?

Mr Roope Ankka - 12.10.09 07:07 (ID 357656) Koulu on tosi jees. Olkaamme kiitollisia, että koulu on meille suomalaisille ILMAISTA!

Oikeassa olet, vaikka välillä tuleekin ajateltua, että koulu on maailmankaikkeuden tyhmin asia. Kadun sanojani... ;( Vaan jospa ajatellaan niitä lapsia ja nuoria, jotka eivät ollenkaan pääse kouluun. Heillä ei vaan ole siihen mahdollisuutta, ja kun meillä on, olisi sitä ihan hyvä arvostaa. Ja mitä huolellisemmin hoitaa koulunkäynnin, sitä varmemmin pääsee ammattiin, johon on toivonutkin. No juuh, tässä oli minun mielipiteeni. =) Nyt menen syömään jätskiä, ennen kuin se on jo pelkkää velliä.

Kanerva

käyttäjä-597
Seuraa 
Liittynyt9.9.2009

Lainaus:
Re: ´Ketä tykkää koulun käynnistä!?

AkutykkääIineksestä - 12.10.09 07:01 (ID 357651)

Tosi mukavaa käydä koulua (ainakin vielä), mutten tiedä onko sitten seiska luokalla kivaa.. Ainut aine josta en tykkää koulusta, on Matematiikka.. Ja sitäkin on neljä tuntia viikossa! Aivan liikaa! Grr..

minäkään en erityisemmin pidä matikasta mutta se on tärkeä sillä, esim kaupassa sitä tarvitsee. :[

Vierailija

Totta, Mr Roope Ankka. Amerikkalaisille sehän ei ole ilmaista tämä koulun käynti.. Ainut aine jota vihaan, niin se on vain ja ainoastaan matikka!

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Kyllä minä pääosin tykkään, mutta joskus koulu stressaa aivan hirveästi, kuten juuri koeviikot yms.

Äidinkielessäkin joudumme usein tekemään kaikenlaisia kirjoitelmia, mutta ne ovat ihan mukavia;)!

Vierailija

Totta, Hermanni! Itse tykkään ainakin Äidinkielen tehtäiviä kun pitää esim. etsiä tietoa nopeesti jostain.. Minua ei ennen stressanut koulu, jos on koeviikko, mutta nykyään stressaa aivan hirveästi! Mutta olen ryhtynyt kepulikonsteihin kokeissa:

Kirjoitan koepäivänä (ennen kuin menen kouluun) kirjasta vastauksia, joita luulisin olevan kokeessa, sitten kun olen koulussa ja on kokeen aika, laitan kännyn pulpetin sisään, ja sieltä kurkkaan aina vähän välillä :D Niinkuin äsken oli Fysiikan pistarit, niin sain täydellisen vastauksen kun katoin kännystä.. Stressi tekee minusta epärehellisen.. :(

Vierailija

Itse arvostan suuresti koulunkäyntiä. Ajatelkaas koulunkäynti nimittäin näin: jos meidän ei tarvitsisi käydä koulua, niin mitä tekisimme? Juuri sitä mitä haluammekin. Mutta eikö jopa suosikkiasioihinsa kyllästy aikanaan? Koulun ansioista nämä intressit pysyvät tietynlaisina palkintoina, sillä koulunkäynti rajoittaa niiden harjoittamista ja näin ollen lempiasioidensa tekeminen on mukavampaa ja palkitsevaakin raskaan koulupäivän tai -viikon jälkeen.

EDIT(HUOM! EDIT!): Muistaakseni _wonderlust_ joutui sinua jo tuosta multipostaamisesta Akutykkääiineksestä. Nyrkkisääntönä on, että jos edellisen viestisi jälkeen yksikään toinen käyttäjä ei ole lähettänyt uutta viestiä, niin vanhaa viestiä muokataan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat