Outoa kyllä, mutta...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kaverini halveksivat näitä nettisivuja. Se on minusta tyhmää...Onko teillä sama juttu?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

On. Omani kaverit koko aika sanoo, että LOL! onks sul joku hahmo aku ankan nettisivuil sen on ihan kakka paikka... Ne tollei sanoo.. Mutta ei se mua haittaa, minä olen akkari fani jos haluan :)

Vierailija

No en kyllä ole kellekään kavereistani näistä sivuista kertonut. En sitten tiedä, halveksisivatkohan he AA.fi:tä. Tyhmää, että kaverisi halveksivat näitä sivuja, nää on parhaat 4ever!!

Vierailija

Niin, se on harmi juttu.. Olisi kiva, että ne eivät haukkuisi tätä sivustoa.. Ja ihmettelen, miten ne voi olla niin varmoja, että tämä sivusto on huono?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Outoa kyllä, mutta...

AkutykkääIineksestä - 13.10.09 04:05 (ID 358283) Niin, se on harmi juttu.. Olisi kiva, että ne eivät haukkuisi tätä sivustoa.. Ja ihmettelen, miten ne voi olla niin varmoja, että tämä sivusto on huono?

Juuri niin Akutykkääiineksetä! Niin, mistä sitä tietää mitä kaverit ajattelevatkaan vaikka he sanovat että esim. "joo"?

Vierailija

Niin. Mutta ehkä ne ovat "joskus" muka käynyt täällä foorumeille ja päättänyt, että tämä on nyt vain kakka paikka kun sanon niin.

Vierailija

cecci, akuankka fani97 ja AkutykkääIineksestä - olette kohtalotovereita. Minunkin kaverit haukkuvat sanovat ihan turhaksi sivuksi ettei kannata niitten mielestä tehdä nickiä tänne.

Vierailija

No, kukaan ei ole halveksinut, mutta itse häpeän tätä, mahdollisesti sen takia, että AA.fi on joidenkin mielestä lapsellinen. Esimerkiksi koulun koneilla pidän toisessa välilehdessä aina esmimerkiksi James Bond Wikiä auki ja napsautan sen aktiiviseksi, jos joku tuttu tulee.

Muuten Ankkafani_315, kirjoittelusi on viime aikoina saanut uusia aggressiivisia piirteitä. Ei siis mitenkään pahalla.

Vierailija

Tuli vahingossa tuplaposti ja yritin saada muokkaamalla ylläpiton huomaamaan mikä viesti on kyseessä. Ilmoitin tietysti mutta kun...

Vierailija

Minulle ei ole sanottu mitään, joten en tiedä. Mutta yhdellä kaverillani on täällä profiili, joten ainakaan hän ei näitä sivuja halveksi. Minusta Aku Ankka.fi kuuluu parhaimpiin nettisivuihin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat