Nimimerkkileikki

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En kyllä löyänyt tällaista enkä ole kyllä nähnytkään eikä tämä varmaan toimikkaan eikä tämä varmaankaan toimi, mutta päätin nyt tehdä ajankuluksi tällaisen.

OHJEET

Pistä Googlen kuvahakuun oma nimimerkkisi ja sano täällä mikä kuva tuli ensimmäisenä tuloksena. Ei ole pakko osallistua jos tulee joku tyhmä kuva, mutta niin on hauskempi. : )

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

En tajua mistä sain päähäni hedelmä ankka ysiysin mutta kuvahausta tuli ekaks kaks ihmistä jotka keskustelee keskenään.:)

hauska keskustelu,ei mun mielest oo toista samantapasta

Vierailija

Tännehän ei saa laittaa linkkejä, jotka johtaa eri sivuille, joten en tee poikkeusta enkä laita linkkiä. Mutta ensimmäinen kuva, joka tuli kuvahausta kun laitoin hakusanaksi Mörkömööpeli, oli oma ankkaprofiilikuvani eli virnuileva Hupu Ankka!

Vierailija

Tuli punaisenriatin nälkäpäiväkeräys kampanjan kuva jostain köyhänalueen tytöstä.

Nimimerkkiä vakitessani ajattelin ensin "persikkapuu", joka minulla on ollut muutamassa paikassa käytössä. Sitten halusin kuitenkin "Maanantai", sillä maanatai on kovin väärin ymmärretty päivä. Päivistä minulle tuli mieleen erään suosikkitaiteilijan koneella tekemä kuva, jonka kommentteihin hän oli laittanut "alakerran viettävän nälkäpäiviä".

TA-DAH! Nimimerkkini oli päätetty!

Vierailija

kun panin hedelmä ankka tuli akuankan taskukirjan kannen kuva.taskukirja oli paikka auringossa

jos haluutte tietää mitä tuli hedelmä ankka 99 ni kattokaa sivu 1

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat