skeittaus!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

oon alottamas skeittauksen. oisko kellää hyvii neuvoi mist vois oppii skeittaust ja mitä varusteit pitäs ostaa? oon muute tyttö. vaik ei mua kyl se haittaa jos skeittirampeil käy yleensä vaa poikii. mitä ramppei hesast suosittelette? ja sanokaa onks sormiskeittaus teidän mielestä kivaa vai tyhmää (=. ja onks hassuu jos tyttö skeittaa?

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

On vaarallista, paitsi jos osaa skeitata tarpeeksi hyvin. Varmasti hyvä harrastus, kun vain tulee kokemusta ja oppii erilaisia temppuja.

Aina kun alottaa, niin kannattaa aloittaa pohjalta.

Vierailija

Hui! Skeittaus? Minä en osaa skeitata! Mutta kyllähän se kypärä tarvitsee ja suoja varusteita. Itse ajattelin myös aloittaa skeittauksen, mutta en minä.. En käytä 50€ (tai enemmän/alle) skeittaus kamoihin. Kyllähän minä tuon 50€ voisin käyttää Aku Ankkoihin :)

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: skeittaus!!!!

Mr Roope Ankka - 14.10.09 03:24 (ID 358782)

On vaarallista, paitsi jos osaa skeitata tarpeeksi hyvin. Varmasti hyvä harrastus, kun vain tulee kokemusta ja oppii erilaisia temppuja.

Aina kun alottaa, niin kannattaa aloittaa pohjalta.

Juurikin niin ei kannata tehdä mitään jota ei hallitse.Niin kuin minä tein.

Vierailija

jee, sikahyvii vastauksii, thanks you!!!!! toivoisin et tulis viel lisääki, kaikki skeittihöpinä kelpaa!!! jee!! oon iha fiiliksis!

Vierailija

mä alotin skeittauksen viikko sitten en osaa mitää temppuu mut ei tartte muit suojii ku kypärä koska mitä ne muut suojaa? käsi voi murtuu ne päälläki

Vierailija

Öö... mul on kyl aika huonoo esimerkkii mut ei kai se mtn mä skeittaan ilma kypärää en tiiä miks ja ilman muita suojia. Skeittaus kannattaa alottaa vaikka olliesta eli hypystä.

Vierailija

En ole ikinä skeitannut, joten paha alkaa neuvomaan. No sanotaan, että kannataa varmaankin hankkia hyvä lauta ja suojia tarpeen mukaan. Eiköhän niillä pärjää jo pitkälle, kun siihen summataan viellä kova harjoittelu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat