Tyypit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sano 5 kivointa tyyppiä ja perustelut.

Ei tarvi olla järjestyksessä.

?CuteFunny?: Aina mukava, iloien ja ystävällinen.

Fynnu: Pirteä ja ilonen ja ystävällinen

Riikka99: kiva, ystävällinen

Akutykkääiineksestä: kiva, iloinen

Ankkarock: aktiivinen, fiksu, ystävällinen

Kommentit (8)

Vierailija

Mukavaa, että olen listallasi :) Mutta kuules, eikö tämä ole melkein samanlainen juttu kuin "Parhaat käyttäjät"?

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Tyypit

AkutykkääIineksestä - 14.10.09 03:46 (ID 358836) Mutta kuules, eikö tämä ole melkein samanlainen juttu kuin "Parhaat käyttäjät"?

Niin minun top5 voi sieltä tsekata.Vaikka ei olekkaan perusteluja.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Tyypit

^FynnU^ - 14.10.09 03:51 (ID 358852) Kiitos cecci. Olen samaa mieltä Akutykkääiineksestä kanssa. Lisäsin muuten sinutkin listalleni!

Kiitos, ^FynnU^! :)

Vierailija

Mun listalle kuuluu seuraavar!

^Fynnu^= mukava, iloinen ja avulias

Ilo_97= mukava ja hauska.

cecci= Hauska ja vastaa fiksusti

Kanerva= Iloinen ja hauska

wonderlust= Järkevä ja hupaisa

Siinä siis minun Top-5 lista.

Aikalailla samat perustelut mutta jokaiselle sopii ne.... ainakin mun mielestä:D

Vierailija

Kröhöm, eikös tämä ole vähän samanlainen kuin ''Parhaat käyttäjät?'' Koska tässä pitää pistää viisi parasta typpiä/hyviä, mutta ''Parhaat käyttäjät'' topicissa, voi tehä kanssa viisi hyvää/parasta. Ei kyllä tässä ole paljoakaan järkeä, tehä melkeen kaksi ''Parhaat käyttäjät'' topiccia, ja tämähän on melkein samanlainen, mutta vain eri nimi, joten ei oikein järkeä, ja olihan tehty toinen Off-Topic, mutta siinä piti puhua Ankkoihin liittyvää, ja eihän sinne paljoakaan keksi melkeen, mutta tämä on melkein vain matkittua ''Parhaat käyttäjät'' topicista, paitsi tässä on vain pakko kertoa viisi hyvää/parasta tyyppiä, mutta sen voi laittaa ''Parhaat käyttäjät'' topicciin, omalle listalle, ei mitään järkeä. Kiitos...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat