Shrek 4

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elokuva ilmestynee toukokuussa 2010.Elokuva on 3D:nä ja 5D:nä.

Kommentit (10)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Shrek 4

AkutykkääIineksestä - 14.10.09 05:34 (ID 358994)

Varmaan tosi hyvä elokuva! Olen nähnyt kaikki Shrek elokuvat, ja kaikki on ollut todella hyviä!

No, tuosta hyvyydestä en viitsi vielä sanoa mitään. Aikaisemmat shrekit olivat tosi hyviä... Tai no, kolmas oli vähän huonompi kuin eka ja toki, mutta kyllä sekin oli Dream Worksin parhaita. Mun mielestä Shrek 2 oli kolmesta aikaisemmasta paras, koska Saapasjalkakissa tuli kuvioihin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Shrek 4

Mörkömööpeli - 14.10.09 05:47 (ID 359014) Öhh... Mikä on 5.D, haluaisin tietää. t. Mörkömööpeli, joka riutuu epätietoisuuden tuskassa... xD

Ai mikä.No se on vähän samanlainen kuin 3D mutta siinä ei ole laseja vaan ilman laseja 5D:ssä onkin ilman viisiluottislaseja mukana.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Shrek 4

M.U.K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - 15.10.09 08:14 (ID 359198)

Juu saapasjalkakissa rulettaa.Olenhan kovin kissaihminen.Shrek on todella oudon näköinen..miksi?

Se on laitettu oudon näköiseksi, koske se on jätti. Ei se Shrekin ulkonäkö mua ainakaan haittaa. Päinvastoin, pitäähän joukossa oudonnäköinen kummajainen olla. :D Shrek on mun suosikki, koska mä olen luonteeltani sinnepäin ja melko hiljainen. Mun on helppo samaistua häneen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat