Oletko valehdellut ikäsi, että olet saanut ostaa pelin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä olen. Olin silloin 10 ja halusin ostaa k11 pelin. Se oli Need for speed.

Olin silloin 158 ja sanoin ikäni vielä kerran, kylläkin 12-vuotiaaksi ostaessani pelipakettia.

Isobroidi 14 weenä osti Far Cry 2:n, ja se on k16!

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

En ole valehdellut koska minulta ei ole kysytty koskaan ikää peliä ostaessani. Minullakin on monia k16 pelejä, (esim.skate2, quantum of solace) mutta vanhempani ovat olleet aina mukana peliä ostaessani. Vanhempani eivät edes välitä, vaikka ostaisin k16 pelin. Olen siis 13v.

Vierailija

No siis ne muuthan ovat suosituksia paitsi k18. Kyllä minäkin ostin 14 vuotiaana Far cry 2: sen. Myyjän on myytävä esmes k16 peli 14 vuotiaalle.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

En ole peleissä, mutta useasti pelikoneessa ja DVD:ssä ,mulla on esim. melkee koko Bond kokoelma, ja muutakin löytyy. Oon 14 mutta ne yleensä ei ees kysy ikää ku ostan DVD:ä, mutta pelikoneet ne välillä sammutaa. Ja oon mä pari kertaa hankinu Mini-ässä(K15) arvanki.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

En todellakaan, koska meillä ei ole pelikoneita. On vain tietokone, ja pelaan sillä vain Simsiä.

Ja vaikka pelien ikärajat ovat vain suosituksia, niitä olisi silti hyvä noudattaa. Ja K-18 suositus ei edes ole suositus, sitä on pakko noudattaa.

Vierailija

En ole valehdellut, että saisin pelin, eikä siinä ole kyllä järkeä, ja sitten kun äitisi/isäsi saakin huomata, niin joutuu aikamoiseen pulaan. Ei mitään järkeä kyllä ole valehdelusta, koska joutuu pulaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Oletko valehdellut ikäsi,

Ilo-97 - 15.10.09 01:07 (ID 359433)

En todellakaan, koska meillä ei ole pelikoneita. On vain tietokone, ja pelaan sillä vain Simsiä.

Ja vaikka pelien ikärajat ovat vain suosituksia, niitä olisi silti hyvä noudattaa. Ja K-18 suositus ei edes ole suositus, sitä on pakko noudattaa.

Olen samaa mieltä. Meilläkään ei ole pelikoneita vain tietokone ja minäkin pelaan sillä vain Simsiä :)

Vierailija

Itse en ole valehdellu ikääni, mutta kerron tässä teille pienen jutun, hieman liittyen serkku.s ja shinonin viestien jatkeeksi.

Veljeni osti Metroid Primen gamecubille ollessaan 12 vuotta ja minun ollessani 11 vuotta. Pelin ikäsuositus oli K-12. Veljeni sanoi minulle, että voisin katsoa veljeni pelatessa peliä, mutta omalla vastuulla. Pelasimme sitten illalla veljeni huoneessa, pimeässä, ja seuraavana päivänä veli palautti pelin kauppaan sillä se oli liian hurja! 8o Olimme tottuneet siihen mennessä Donkey Kong ja Mario peleihin joten meillä meni puput pöksyy peliä pelatessamme. 8) Ikä suositus ei siis ainakaan kokemusten perusteellani pidä aina paikkaansa, sillä riippuu aivan millaisia pelejä sitä on aijemmin pelannut. Nykyään voi netissä katsoa kaikenlaisia tikku-ukkoja mäiskimässä toisiaan "veri" roiskuen ja muita sellaisia, joten jotkut 12v voivat pelata K-15 räiskintäpelejä OMASTA MIELESTÄÄN aivan hyvin.

Ps. Olen veljeni kanssa pelaamassa juuri Metroid Prime Trilogya läpi. Corruptionin pelasimme jo sen ilmestettyä ja nyt odotamme innolla Other M:ää! 8)

Vierailija

Ei ole koskaan kysynyt. Itse olen 12 vuotias, ja on GTA San Andreas ostettu kaupasta ihan vanhempien kanssa ilman, että ne kysyy mitään :]

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

En ole valehdellut, enkä valehtelisikaan.

Ja jos poliisikin joskus kysyy jotakin, vaikka ikää, niin ei KOSKAAN kannata alkaa valehtelemaan, sillä on paljon parempi sanoa rehdisti, että ei ole niin vanha. Siitä tulee ainakin vähemmän seuraamuksia;)!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat