mikä on ylivoimasesti paras artisti tai bändi???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mitä laulajaa tai bändii fanitatte tai millasest musast tykkäätte? Mä aloin vähä aikaa sitte tykkää beats and stylesist! se on BEST!!!! Varsiki niitten biisi friend! ja sit ku youtubes on sellane video ku my skate vid ja siin on sellane biisi jos lauletaa: closer an closer and closer. se on sika hyvä nii kuka tietää mikä sen biisin nimi on tai kuka sen laulaaa? yritin ettii sitä biisii youtubest mut en löytäny.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Valitettavasti en osaa auttaa sinua biisietsinnässäsi.. ;/

Mutta eikö tämä aihe voisi periaatteessa mennä "Musiikki" topicin alle? : o

Vastaan kuitenkin kysymykseen. Ehdottomasti ylivoimaisesti paras bändi on Telluksen Tulevaisuus. Musiikki on äitini ja hänen miesystävänsä mukaan meloditonta, mutta en voi olla pitämättä 'arvaamattomasta' kappaleiden kulusta. Sanoitukset ovat mitä upeimpia, sillä ne tyydyttävät omaa ristiriitaisuuttani "kypsän" ja "lapsekkaan" minäni välillä. Sopiva vivahde kantaan ottoa nyky yhteiskunnasta ja sopivasti lapsekkuutta ja tietynlaista viattomuutta jopa.

Sanotukset ovat myös korvaan hyvänkuuloiset, vaikkei sanomaa mietteisi, sillä minusta juuri he ovat löytäneen tämän 'suomenkielen soinnikkuuden', joka todella monelta suomalaiselta nykyartistilta nykyään puuttuu kappaleistaan.

Telluksen esiintyessä viimevuonna Helsingin syyspäivän avauksessa, olin heitä seuraamassa. Näin että sielä kuvattiin, mutta en olisi arvanut pääseväni Telluksen epäviralliselle musavideolle, joka youtubesta löytyy!

Kyllä, ehdottomasti paras suosikki yhtyeistäni.

Muita ovat esim. Green Day, Mindless self indulgence (ehkä olisi ollut parempi ette mainitsisi), Devendra Banhart, Bob Marley, Wolfmother, Plutonium 74, Zen Cafe, Olavi Uusivirta, Rauli Badding Somerjoki jne jne. ("rokimmat" ja "punkimmat" bändit ovat jäänneet 6-7 luokalta ja "reggeammet" "rennommat" bändit 8 luokalta) Musiikkia laidasta laitaan ja levyhyllystä löytyy jo yli 50 levyä jotka omilla rahoillani sinne olen ostanut. Mp3 taikka iPodia en sitten omistakkaan. 8D

Vierailija

Tämä on helppo kysymys:

Paras artisti on aivan omissa sfääreissään laulanut Juice Leskinen. Hän oli sanoituksissaan aikaansa edellä, aina.

Ja yhtyeistä sanoisin Leevi & The Leavings.

Heidänkin lauluissaan on hienot sanoitukset jotka olivat aikoinaan jokseenkin mullistavia osittaisella pervoudellaan.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Juice Leskisen sanoitukset olivat todella nerokkaita, hänen lauluissaan sanoja täytyi joskus kuunnella useita kertoja, ennen kuin älysi mtä siinä tarkoitetaan.

Esim, laulussa "Musta aurinko nousee", niin siinä ei tarkoitettu mustaa aurinkoa, vaan että Minusta aurinko nousee;)!

Samoin Juha Vainion sanoitukset olivat todella hauskoja;)!

Vierailija

Mielestäni ehdoton ykkönen on Leevi & The Leavings. Pidän sanoituksista, Göstan lauluäänestä ja kaikesta tuossa yhtyeessä.

Pidän myös Mehu Leskisestä, scorpionsista ja Junnu Vainiosta :)

Vierailija

mä tykkään ``teinipopista`` eli selena gomez, demi lovato, miley cyrus ja kat deluna. arvaisin, että mun kommenttia tullaan dissaamaan, mut tää on mun mielipide.

Vierailija

Mä tykkään rokista, hevistä ja rockpopista.

Lempi bändini on Lordi biisit ovat mahtavia, lempi biisini on Bite like it bulldog.

Pidän myös Anna Abreusta, PMMP:stä, Indicasta ja Kate Perrystä.

Vierailija

Green daylla on monia hyviä biisejä kuten Basket case, American idiot, When I come around, Wake me up when september ends ja 21 guns. Sen lisäksi Simple planilla on sellainen biisi kuin Welcome to my life. Se on ihan hitti. Tätä olisi varmaan pitänyt perustella enemmän, mutta kuten varmaan tiedätte, en ole kovin hyvä perustelemaan...;)

Vierailija

Egotrippi kappaleellaan "Matkustaja" on mielestäni yksi parhaista bändeistä. Muita ylitse muiden ovat Beats and Styles, Green Day, Chisu, Sunrise Avenue sekä Happoradio.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulla on aika monta suosikkia, mutta se "big one" on Depeche Mode, joka on ollut koossa jo aika kauan. He aloittivat vuonna 1981. Heiltä löytyy todella monta hyvää kappaletta, ja aina myös kappaleita jokaisella mielialalle. Toiseksi paras bändi on ehdottomasti The Beatles, ja tästä olen enemmän kuin vakuuttunut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat