Montako prosenttia sinulla on...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Disneyn sarjakuva sarjoista?

Oletettavasti et itse osaa laskea joten mene InDucksiin (löydät googlesta) rekisteröidyt ja siellä on listausta Aku Ankka julkaisuista. Kun lisäät joitain omaan kokoelmaasi InDucksissa ylläpitäjä päivittää listan missä on prossa määriä keräilijöiltä. Etit itsesi ja siinä kohdassa pitäisi lukea montako sarjaa omistat ja montako prosettia.

Itse olen listalla sijalla 375 ja prosentti määrä on 5%

ps. Jos rekisteröidyt. Olethan rehellinen lisäämistäsi julkaisuista että oikeasti myös omistat ne. :@

Kommentit (11)

Vierailija

Ahaa, no sepä hyvä. Kai sitten pitää nytten kokeilla :)

Öhm.. Niitä tuli aika monta ikkunaa, minkä avaan niistä?

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Montako prosenttia sinulla on...

AkutykkääIineksestä - 17.10.09 01:22 (ID 361104) Mistä tietää, että onko tämä turvallinen?
Sivusto on täysin turvallinen, ainakaan minulle ei mitään ole tullut. Tiedän todella monta ihmistä jotka sinne on listanneet omat Akkarinsa, eikä viruksia ole tullut. Kyllä minä luulisin että ihan huoletta sinne voi listata julkaisunsa...

Itse olen sinne myös julkaisuni listannut. Itselläni on tällä hetkellä sijoitus 63 ja prosentti on 15,4. Aika paljon niitä on nyt kertyny. Minulla on myöskin yli 90% Carl Barksin, Don Rosan, Ted Thwaitesin ja Ted Osbornen tuotannosta. Vicariakin yli 85 prosenttia.

Oikein kätevä tuo Inducks, suosittelen.

//OHJEET siihen, miten listaat julkaisusi Inducksiin:

1. Rekisteröit tunnuksesi. Yläreunassa oikealla lukee "Kirjaudu". Siellä lukee "Luo tunnus tai kirjaudu sisään."

2. Pistä ensiksi siihen haluamasi nimi ja salasana. Sitten paina alla olevaa "ruksikohtaa", missä lukee "Minulla ei ole tunnusta, luo se". Rekisteröityäsi sen, täytä alla olevat tiedot.

3. Kun olet kirjautunut sisään, ja haluat listata julkaisusi, mene kohtaan "Kokoelma", joka lukee ihan sivun yläreunassa.

4. Kun olet Kokoelma-kohdassa, niin valitse ylemmästä kentästä "sarjakuvakokoelma". Alemmasta valitset painat sen maan nimeä, minkä julkaisuja haluat juuri silloin lisätä.

5. Painamisen jälkeen siihen alapuolelle "ilmestyy" Suomalaisten (jos olet Suomen painanut) julkaisujen valikko. Sitten painat sitä julkaisua/julkaisusarjaa, mitä haluat lisätä.

6. Kun menet esimerkiksi lisäämään ihan tavallisia Aku Ankka-lehtiä, niin jos haluat merkitä itsellesi uusimman Aku Ankka-lehden, niin etsit sen siltä sivulta (lehdet ovat numerojärjestyksessä). Painat sen lehden kohdalta sellaista raksia. Lopuksi, kun olet merkinnyt haluamasi, painat alhaalta "Update".

7. Tuolla tavalla lehdet päivittyvät. Ne eivät näy aivan heti omissa tilastoissa, vaan riippuen siitä, että miten paljon olet listannut julkaisuja, ne päivittyvät päivän viiva viikon välein, useimmiten aamuyöllä.

8. Oman sijoituksesi voit nähdä kokoelman kohdasta "kokoelmalista". Sen ajan, että paljonko arvioidaan olevan kokoelmasi päivitykseen, näet kokoelman "@tilastot"-sivulta.

Näppäimist meni jotenkin sekasin, hankala kirjoittaa. Toivottavasti nuo auttaa jotenkin.

//AkutykkääIineksestä, minä kyllä suosittelisin. Sen verran kätevä paikka. =)

-Akuhullu

Vierailija

Auttohan tuo, mutta en minä taida rekistöröityä tuommoisiin sunnuntai palvelimeihin.. Oon muutenkin rekannut niin monee paikkaann..

Vierailija

Juuh... Tiedän tämän jutun. Kuitenkin minulla on niin monta nidettä (n.1000), että en mitenkään jaksaisi rueta niitä kaikkia pläräämään, joten tämä jäi tähän. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat