Kritiikkiä ISlle.

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kysyn, onko kaikki murha ja muut pelottavat uutiset pakko laitaa kissankokoisilla kirjaimilla etusivulle.IS toimii täysin vastuuttomasti.En saa elokuvista jne traumoja mutta uutis otsikot kylläkin saavat minut jopa hmmm...pelkäämään.

Toivottavast en loukkaa ISssää.Olen aika skeptinen vähän kaikesta.Mutta asia ottaa päähään.

M.u.k!!!!!!!!\tonnikala\silakka313.

EDIT\\Ja voisitteko vastatakkin jos luet?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Luen ja vastaan. M.U.K, miksi sitten menet IS:n sivuille? Joka päivä murhataan / kuolee / syntyy ihmisiä! Se on vaan niin. Itse en saa mitään traumoja, ja mua ei pelota murha jutut..

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Kritiikkiä ISlle.

AkutykkääIineksestä - 17.10.09 04:49 (ID 361318) Luen ja vastaan. M.U.K, miksi sitten menet IS:n sivuille? Joka päivä murhataan / kuolee / syntyy ihmisiä! Se on vaan niin. Itse en saa mitään traumoja, ja mua ei pelota murha jutut..

Niin. Ei kukaan pakota sinua (toivottavasti)menemään IS:n sivuille.

Vierailija

yleensä ne isot jutut laitetaan kissankokoisilla kirjaimilla etusivulle että ihmiset kiinostuisivat ja ostaisivat lehden,toki eihän ne etusivunjutut ole aina kovin neutraaleja aiheita.

Vierailija

Totta kai ne laitetaan kissankokoisilla kirjamilla, että ihmiset huomasivat ja ostaisivat! Jos kerran moni pelkää näitä murha juttuja, niin toivokaa, että kaikkien nettiuutisten paikkojen pitää maksaa kun on siellä!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Niin ja tälläiset murhajutut yms... myyvät hyvin. Tv-uutisissakin kerrotaan ensiksi kaikista onnettomuuksista ja sodista ja vasta ihan lopuksi kerrotaan iloisia uutisia (jos sellaisia sattuu nyt olemaan).

Vierailija

Se on totta, että ne otsikot laitetaan sen takia isoilla kirjaimilla, että lehti myy. Minusta siellä voisi olla vähän enemmän hyviä uutisia. Kun tulee epävarmaks et tapahtuuko omalla asuinseudulla samoja juttuja kuin lehdessä lukee.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kritiikkiä ISlle.

serkku s. - 18.10.09 11:26 (ID 361975) Minusta siellä voisi olla vähän enemmän hyviä uutisia. Kun tulee epävarmaks et tapahtuuko omalla asuinseudulla samoja juttuja kuin lehdessä lukee.

Olen täysin samaa mieltä! Minua joskus inhottaa kuunnella, kun telkkarista kuuluu että "12143534 ihmistä on kuollut pommi-iskussa!!11". Ja minua ärsyttää, kun nykyään ei osata puhua muusta kuin siitä sikaflunssasta, tai sitten joistakin pommeista, huumeista, murhista, tulipaloista, ryöstöistä, ei mistään iloisesta asiasta! Maailmassa ei siis ole mitään muuta kuin surua, väkivaltaa ja tauteja!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Kritiikkiä ISlle.

MillaMagia8 - 18.10.09 11:41 (ID 361990)
Lainaus:
Re: Re: Kritiikkiä ISlle. serkku s. - 18.10.09 11:26 (ID 361975) Minusta siellä voisi olla vähän enemmän hyviä uutisia. Kun tulee epävarmaks et tapahtuuko omalla asuinseudulla samoja juttuja kuin lehdessä lukee.
Olen täysin samaa mieltä! Minua joskus inhottaa kuunnella, kun telkkarista kuuluu että "12143534 ihmistä on kuollut pommi-iskussa!!11". Ja minua ärsyttää, kun nykyään ei osata puhua muusta kuin siitä sikaflunssasta, tai sitten joistakin pommeista, huumeista, murhista, tulipaloista, ryöstöistä, ei mistään iloisesta asiasta! Maailmassa ei siis ole mitään muuta kuin surua, väkivaltaa ja tauteja!

Ajatella jos olisi vain sellaiset uutiset johon kerättäisiin vain hyviä aiheita! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat