Jahti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keskustelua metsästyksestä, kalastuksesta, jahtivarusteista ja kalastus myös ja kaikenlaisista eräasioista voi muuten myös kerto jonkun oman 'erätarinan'. Tuli mieleen tehdä tämmöinen topic kun kävin tänään ensimmäistä kertaa hirvimetsällä. (olen metsästänyt vasta vuoden.)

(ja kahvista myös keskustelua)

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Kahvista.. :D Juon kahvia / energiajuomia melko harvoin.. Ja en ole koskaan metsästänyt! Mutta kalastunut olen. Olen saanut pelkkiä ahvenia ja särkiä :(

Vierailija

Ai joki takapihalla? Vau! Tai no, onhan munkin lähellä joki, mutta sen lähistö on myrkytetty rotanmyrkyllä, johon on jo kuollut yksi koira.. Ja olen saanut katiskalla haukia ja lahnoja, kerran tuli myös siika :)

Vierailija

Mulla on metsästyskortti ja olen ollu sorsamrttällä,jänismettällä ja hirvimettällä.(ajattelin ampuu ens vuonna hirvimerkin)

Vierailija

Joo no mun 2 kaveria on yrittäny metsästyskorttia ja toien sai. Mutta se oli kutosella mä oon sen toisen kaverin kans vitosella. Ite en oo ees yrittäny vielä.

Vierailija

Mäki olen vast kutosella.Se kortti kannattaa hankkii ajois.Jos meinaat ruveta mettästää nii saa helpommin luvat.

Vierailija

Jep. Kyllähän mä metästän vaikkei oo korttia. ammun noita kyyhkysiä kun on kausi.

Meidän pihalla hyppii lehtokurppa vai minkä se isä sano sen olevan muttei se ammu sitä. Eikö sen nyt sais ampua?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jahti

range osku - 17.10.09 05:59 (ID 361460) Jep. Kyllähän mä metästän vaikkei oo korttia. ammun noita kyyhkysiä kun on kausi. Meidän pihalla hyppii lehtokurppa vai minkä se isä sano sen olevan muttei se ammu sitä. Eikö sen nyt sais ampua?

Vissii.En o varma.

Vierailija

Itse harrastin aikoinaan partiota, mutten en nykyään.. Minua kiusattiin sielä sun muuta.. Ja ei siellä muutenkaan ollut kovin hauskaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jahti

Mefisto - 17.10.09 06:52 (ID 361538)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jahti range osku - 17.10.09 05:59 (ID 361460) Jep. Kyllähän mä metästän vaikkei oo korttia. ammun noita kyyhkysiä kun on kausi. Meidän pihalla hyppii lehtokurppa vai minkä se isä sano sen olevan muttei se ammu sitä. Eikö sen nyt sais ampua?
Vissii.En o varma.

Tai siis se tais sanoa että sen sais ampa mutta se ei silti ammu sitä en tiedä miks.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat